Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Nahhh vind ik ook stom. Hoop dat ze lekker zichzelf blijft en zich niet gek laat maken door het hele insta/influencer wereldje want vond haar net zo lekker onschuldig

3 likes

Omdat ze de kindertjes die die strikjes erop naaien niet genoeg straf geven als ze het niet netjes doen.

30 likes

Jezus zo moeilijk is het toch niet, stomme kleuters?

16 likes

Ik word echt een beetje misselijk van de manier waarop Jill vlogt in haar laatste video. Heel veel de camera bewegen waardoor er geen scherpe beelden zijn.

Ik kijk nu deze video en ik ken haar ergens van? Maar het is haar eerste video… Even verder op onderzoek uit…

@Santeria had laatst deze video ook gepost dacht ik. Misschien daarvan?

1 like

Dat zou kunnen, ik kan me echt niet meer herinneren dat ik die gezien heb haha :see_no_evil:

Ik check instagram buitensporig veel op dit moment, Annemerel rent nu Málaga! Ik ben zo benieuwd naar haar tijd en hoe ze zelf vindt dat ze gelopen heeft. Er is al wel wat te zien op de instastories van Laurabrijde.

7 likes

Er is bij deze marathon geen tracker waarmee je haar kunt volgen toch? Kon hem zelf niet vinden iig

Nope, helaas! In haar blog schrijft ze dat ze voor 12 hoopt te finishen, haar starttijd was 08:30. Nu zal ze niet meteen instagram openen, maar goed :blush:

1 like

Kijkt iemand hier wel eens naar Sofie Senden? Is een meisje uit België, ze is vegan en heeft een dierenopvang voor gewonde/verwaarloosde dieren. Ze doet nu ook vlogmas en vind haar heel leuk om naar te kijken! Komt over als een heel lief mens en ze laat ook veel zien van wat ze eet en verzorging van alle dieren. Vind haar vooral leuk omdat ze niet zo inhoudsloos is en zichzelf niet zo tof vind. Heeel anders dan al die influencers etc

10 likes

Ja zij is echt een van mijn lievelings, maar moet wel zeggen dat ik vaak alleen de dierenvideos kijk.

Ja klopt, dit doen ze in België! Vind ik zoooo verwarrend.

@GroenTakje 3.15, mooi resultaat!

4 likes

Helemaal mee eens! Boek wordt een laat verkaardagscadeautje van m’n broer dus kan niet wachten :slight_smile:

1 like

Hij staat ook op mijn kerstlijstje.
Wel jammer dat hij niet in ebook is, ik lees boeken maar 1 keer en dan toch zonde.

Ik heb ook een achternaam met een tussenvoegsel, en in mijn geval spel je dat met een hoofdletter alleen gaat dit zooo vaak mis omdat mensen in Nederland dat niet gewend zijn. Voel me vaak ook persoonlijk beledigd terwijl dat nergens op slaat :tipping_hand_woman:

Ja ik vind het niet mooi om er op zo’n koffer een kleine d tussen te zetten (kan volgens mij ook niet bij LV) maarja snap wel wat je bedoelt!

Maar het hoort niet :anguished:

(Grapje. Zelf weten.)

Ik keek net dat Judge Me Niet van Concentrate en toen zei Sophie dat ze voor haar vakantie op Bali iets van 40 hotels heeft gemaild vanuit huis voor sponsordeals waardoor ze uiteindeijk 2,5 week gratis op vakantie is geweest :o Wist wel dat het gebeurde maar toch bizar om zo te horen haha

1 like