Wow! Verstandig meisje die Bibi.
Ik vind het goed dat Bibi Breijman tot nu toe nog geen enkele keer het gezichtje van haar baby duidelijk in beeld heeft gebracht, hopelijk blijft ze dat zo doen.
Ze zegt dat ze het ‘zodra Olivia het vervelend vindt, alles er gelijk afhaalt’, maar Bibi die zich verstopt achter een autostoel filmt ze gewoon ‘want zij hoort bij haar leven’. Olivia heeft dus ook niets te willen. Precies wat ik al vermoedde: alles draait om Noor.
Ik zag gister een live stream van Darcy op instagram. En alle vragen over hoe Thomas het vond dat zij wat had met Koen werden zorgvuldig vermeden.
Vind het zo jammer dat Jennie van jenniefromtheblog alleen nog maar van die gare weekoverzichtjes plaatst. Die van deze week is ook nog eens super kort. Ze doet haar naam niet echt meer eer aan.
Best logisch, lijkt me. Je kan niet voor iemand anders spreken
“Haal ik het er meteen af”
Good fucking luck with that.
Ze heeft al enge instagram fan accounts waar olivia’s foto’s ook op staan. Dus zullen mensen ze ook wel prive hebben, of op imgur, facebook, etc etc.
En wat betreft of olivia het erg vindt. Ik denk niet dat ze dat gaat zeggen als ze ouder wordt omdat ze opgroeit in een gezin waar het “normaal” is om te vloggen. Dus haar perceptie zal ook wel skewed zijn.
Kom op Noor, #blurolivia !
Aaaaah ich erger me dood aan Wils nieuwe bril. Hij is best leuk, alleen hij zit veel te hoog en dat ziet er zo vreemd uit. Dan heb je twee van die neussteunen in je oog zitten, dat zit ook niet lekker. Super raar dat die opticien daar niks van gezegd heeft, dit is echt een no-go in opticien land haha.
Ik vind het echt erg dat ze Bibi daar zo in meetrekt. Je moet wel sterk in je schoenen staan wil je daar op 13-jarige leeftijd tegen in kunnen gaan. Echt zonde dat Bibi nu ook van die 'lege dingen post op Instagram en zo focust op uiterlijk.
Hij zit ook zo op d’r wenkbrauwen. Zo zonde, want dit type montuur staat haar wel goed
Uit het interview kreeg ik ook behoorlijk het idee dat Noor het wel leuk vindt om Bibi klaar te stomen tot queen of jetlags 2. En Olivia weet straks niet eens beter.
Pf ja, en daarnaast voedt ze Olivia’s ideeën hierover toch? Als je vanaf baby al gefilmd wordt en online staat dan zal je mening op latere leeftijd misschien niet zo authentiek zijn. Olivia groeit op in een wereld waarin die camera normaal is, volgers normaal zijn, spon normaal is, geslijm normaal is, imago hoog houden normaal is. Zou wel heel knap zijn van een kind om dan vervolgens te bedenken wat de nadelen zijn en daarvoor op te komen.
Dus dat hele ‘zodra ze het vervelend vindt haal ik het er af hoor!1!’ vind ik nogal dom en schijnheilig. Film haar dan niet tot het moment dat ze er wél voor kiest.
Edit: spuit elf
piemelpimppaketten leuk scrabblewoord Jennie.
Heeft Serena nu ook niet zo een soort bril? cadeautje van de p.e.a.r.l.
Ik vraag me ook af of ze de video’s etc er wel écht zou halen. Nu kan ze makkelijk praten natuurlijk.
Denk dat haar haar erg snel vet wordt gewoon. Dan heb je echt geen zin om elke dag te wassen. Spreek uit ervaring haha
Wel helemaal zelf betaald he
Ik vind het geen leuke bril en ik vind het ook niet staan bij haar.