Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Straks zitten er weer meisje de eigen foto te bekijken of er geen okselvagina te zien is. :unamused:

Oksel shaming

3 likes

Maar alleen de eerste paar dagen dus 2 mutsjes lijkt mij dan zat. Maar ik moet het dan ook zelf betalen #nospon

3 likes

Is okselvagina een nieuw ding? Is het net zoiets als de duckface? Tel ik nog mee als ik hier niet aan meedoe? Zo veel vragen

3 likes

Ja waar zet je die ook, twee van die ondingen in de gang

1 like

Een extra schuur gesponsord misschien?

1 like

Haar makeup zit hier wel echt prachtig. Ze ziet er echt heel mooi uit!

2 likes

16

Nu is dat kind ook al in een video bij Kelvin?? Waarom loopt Anna zo met dat kind van haar vriend te showen?

Nah sorry het onderwerp van de video is de kleding en HET SHIRT IS NIET EENS GESTREKEN??!1!! :tired_face:

Hha dit wilde ik ook nog zeggen ja. Lekker noncha wel

11 likes

Ik denk een bustehouder aangezien dat scheve strikje die vaak scheef op bustehouders worden gestikt.

15 likes

Ik heb haar een tijdje terug ontvolgd. Ik mis niks zie al wel.

Jaaaa die oude vlogmas, toen ze nog met Luke was… dat was een gezellige vlogmas.
Altijd benieuwd geweest wat er nou met haar en Fleur gebeurd is.

2 likes

Ik snap dat influencen hun echte baan is, maar in de tijd dat je 40 hotels zoekt en aanschrijft kan je bijna gewoon ‘echt’ gaan werken en het hotel van je loon betalen.

5 likes

Ah die goede oude tijd. Ik vond die Vlogmass video’s ook heel leuk! Zij is wel gigantisch veranderd sindsdien en Luke en zijn vrienden zijn bijna allemaal van YouTube af.

1 like

Ik knip dat er dus altijd af he. Vind bijna niks zo seksloos als zo’n scheef strikje.

16 likes

Waarom zit dat strikje dan scheef?

Omdat vrouwen er uit horen te zien als lieve cadeautjes die uitgepakt moeten worden.

Nee geen idee, vind het zelf veel te tuttig haha

5 likes

Zoek de verschillen

Vind het echt jammer dat Bibi nu ook van die geposeerde foto’s maakt

23 likes

Lol dat kind is 14/15? en heeft een Fendi rugzak?! Belachelijk
Erger me ook aan de koffer van Noor waar N.D.G op staat, ze heet Noor de Groot dan zijn haar initialen NG

38 likes

Die schoenen op de stoel brrrr daar kan ik dus echt niet tegen. Vind dat zo asociaal.

34 likes