Ik like deze post van Iniemaxi omdat ze precies verwoord wat ik denk. Overgevoeligheid kan ook te ver gaan, VIND IK.
al die dislikes, wow
Ik heb net de eerste vlogmas van Bonnie gekeken, en die intro is zo vaag haha?
Dit stukje
deed me echt hieraan denken:
Verder vond ik dat stuk met die adventskalenders ook een beetje vreemd, zo lang en heel rommelig gefilmd onder een rare hoek, normaal denkt ze daar (hoe dingen in beeld te brengen) juist veel over na heb ik het idee. En ook zoveel ok, ze heeft sommige gekregen maar heb je dan echt daarbovenop nĂČg een playmobil kalender met kinderspeelgoed en nĂČg een kalender met puzzels nodig?
groetjes van de grinch
bij die onderste heb ik gewoon echt meer context nodig haha wat is dat
edit: ik vind alle moeite die bonnie stopt in het maken van vlogmas echt wel top!
Ik begrijp wat ze zegt maar dat is niet hoe ik likes uitdeel of zie op dit forum.
Het is Cynthia in een extreem awkward spon filmpje voor kleding van een tijd terug.
Misschien heb ik het mis, maar ik heb nou niet het idee dat ze zich heel erg op haar gemak voelde tijdens het maken van deze beeldenâŠ
Jep. Hun vlogs zitten ook helemaal vol met spon. Ik heb ook het idee dat ze totaal niet kritisch zijn op wat ze allemaal ontvangen van bedrijven. Iedere vlog weer zijn ze dozenvol met zooi (kleding, kleding voor de baby, spul voor in huis) die ze weer van Ă©Ă©n of andere webshop gekregen hebben aan het openmaken voor de camera.
Haar nek lijkt extreem dun? En haar hoofd lijkt dan weer heel erg groot.
Ik heb zelf geen baby, maar ik vind het echt bullshit allemaal. Vorige week kochten ze in de vlog twee mutsjes en toen grapte ik hier op het forum dat ze het 85e en 86e mutsje voor hun baby hadden aangeschaft. Gewoon een beetje overdreven natuurlijk, maar nou keek ik gisteren de nieuwe vlog, hebben ze er serieus WEER TWEE gekocht
Toch wel fijn voor zoân pasgeboren kindje straks, dat hij elke dag kan kiezen welke muts het meest fashionable bij de rest van zijn outfit is.
Dat inderdaad ja! Scarlet blijft maar roepen dat ze niks heeft met het hele influencerwereldje, maar hun vlogs die âhet echte levenâ zouden moeten laten zien zijn Ă©Ă©n aaneenschakeling geworden van spon en het promoten van lekker kopen kopen kopen.
Waarom 85 mutsjes??? Dat kindje heeft toch niet thuis de hele dag een mutsje op?? Raar hoor. Verder ben ik ook benieuwd naar de naam van het babyâtje.
De baby van een kennis had toen die net geboren was wel steeds een mutsje op omdat ze blijkbaar snel warmte verliezen via het hoofdje, dus vooral in de winter is een mutsje wel noodzakelijk denk ik. Maar 85 is echt niet nodig nee, als ze er zoveel hebben.
Oh jemig⊠Ik heb het met haar te doen. Lijkt alsof ze zich hier verre van comfortabel voelt (wie wel in zoân filmpje?). En dat gedraai de hele tijd. Vind haar er wel heel erg mooi uitzien daar! En die groene jas wil ik ook.
Desalniettemin heb ik wel vragen
Waarom zijn die mandarijnen zo geplaatst?
Wat zit er in dat schaaltje? (Bij het hartje)
Juist wel. Babyâs moeten de eerste periode een mutsje op omdat ze hun temperatuur zelf nog niet kunnen reguleren. En de warmte wordt het meest verloren via het hoofd, vandaar een muts.
Vraag: bij JoseVelslaOlee was de bevalling toch niet helemaal oke gegaan? Heeft ze dat ooit nog uitgelegd?
Ik maak er toch echt iets anders van dan hoe jij het nu beschrijft.
Ze vraagt het gewoon aan Nick of ze dit weekend het zullen drinken en daarna vragen ze zich samen af of het wel voor meerdere personen is. En de âenjoy schatâ komt op mij gewoon oprecht over.
Okselvagina?? Ik dacht er niets van en als het me al was opgevallen zou ik gewoon denken âhey een okselâ maar zo met die tekst erbij maakt ze het alleen maar erger
Dit is eerder een foto die je naar je vriend stuurt dan dat je âm op instagram zet