Hoe kan het dat Shifra zoooo vaak etensresten aan haar mond heeft hangen, het was weer raak in de nieuwste vlog.
1 van de oprichters van Supergaande. Hij maakte straatinterviews voor YouTube populair. KOM NIET AAN QUCEE!
Haha ik heb nu ook wel zin om onderzoek te doen hiernaar “het effect van het gebruik van gifs op een online platform” oid. Super interessant. Er is ook onderzoek gedaan naar emojis toch?
Maar er is een verschil tussen voor samenwerking mailen als: ‘ik vind jouw product tof en zou je willen helpen dat aan te prijzen, heb je daar interesse in en zo ja: hoe’ en: ‘wij gaan twee weken op privé-vakantie en willen daar niet voor betalen zoals de rest van het plebs doet, dus dek jij de volledige kosten en post ik in ruil daarvan een foto’tje dat ik anders sowieso toch al gemaakt had en mij tien minuten kost’.
Dat laatste, wat influencers vaak doen, is ergens (vooral als je keihard met passie werkt voor je zaak) behoorlijk asociaal. Tuurlijk kan die reclame voor een grote hotelketen prima uit, maar bij een klein authentieke hotel snap ik dat dergelijke mailtjes echt niet gewaardeerd worden.
Het wordt nu een beetje eentonig Sanne.
Ja, over haar twitter gesproken. Ze stelt blijkblaar kerstpakketten samen voor de minderbedeelden en ze roept mensen op om geld te doneren. Met een link naar een bankrekening. Haar ING rekening. Vind ik toch wel apart.
Ik communiceer bijna exclusief in gifs, mocht je een grootverbruiker nodig hebben als testpersoon.
Heeft Aimee ook een hond genomen? “Vlogmas dag7 alweer! In deze vlog ben ik werken, verdrietig over mijn hondje en kopen Zico en ik twee kerst bomen!”
En 2 kerstbomen jeetje
Gaat over de hond van haar moeder!
Hahaha ja ordiboy is al besproken
Betekent het in moderne jeugdcultuur nog iets als iemand je tagt op je sideboob?
Oh oeps, spuit elf
Ja is voor de sgatjes dichtst bij je hart <3
Ik heb nu “The boob is Mine” in Mn hoofd op de melodie van brandy en Monica
Ja echt heftig leven als je iedere like of gifje op dit forum op 1000 verschillende manieren gaat interpreteren.
Wel lief. Beter gaat ze zich hier op focussen ipv zaniken over mannen op social media en proberen grappig te zijn op tinder.
Die YouTube rewind 2018 is zoooo slecht, heb hem niet eens afgekeken zo slecht vond ik hem