Die Yvonne die 3 video’s ofzo aan haar psychopatische ex wijt. Bizar wat mensen nodig vinden om te delen met de rest van de wereld.
Waarom tilt hij die hond zo op . Voelen ze waarschijnlijk niks van maar vind het er zo zielig uitzien.
Omg hoe hij die hond vastpakt bij zijn nekvel
Ik weet dat dat bij katten normaal is maar dit ziet er echt heel sneu uit
Hahha kijk ons nou, same moment
@Rozecoupeschaar @Enthusiasm Ik durf gezien het karakter van deze heren ook niet te zeggen hoe het met de hond afgelopen is
Alles voor het geld, volgens mij de enige hoofdreden om dit zo groot (3 video’s) te delen.
Putin is een dierenvriend, dus vast oke. Berdimuhamedov daarentegen…
Hij wordt daarna wel op een lieve manier aangenomen
True
Jaaaa Sam is echt mijn favo, zo leuk is zij!
Het is ook volgens mij zo enorm uitgemolken. Echt een hekel aan. Ik heb heel snel gescrolld maar vond het totaal niet boeiend🙊. Los daarvan is het natuurlijk wel sneu voor haar maar om dat allemaal maar online te gooien. Vaak hebben zelfs youtubers/vloggers nog wel grenzen als het om exen gaat.
Nou die man achter hun denkt “omg my eyes!”
Ik krijg bijna de behoefte om het originele filmje te downloaden en daar een stukje van the lion king onder te monteren.
Geweldig als je mommy vloggers de ene maand allemaal reclame ziet maken voor echinaforce, en de andere maand net zo pleuris verkouden/griep hebben als de rest zonder die zooi…
https://media.giphy.com/media/l1J3rnCSfVTHDejfO/source.gif‘Hoi vandaag wil ik jullie vertellen over een heel tof nieuw product! Het heet antibiotica en aan het einde van deze video verloot ik 5 kuurtjes onder mijn kijkers!’
Ach man, sanne moet eens een hobby gaan zoeken ofzo. Ik kijk al dagen niet meer op haar twitter want trek het niet meer.
Ik kijk nu een paar vlogs van Bonnie achter elkaar en jemig ik heb echt een Nick nodig in m’n leven. Vind die jongen zoooo cute haha
ja eigenlijk wat @HvO zegt, en zo’n vlogger verwacht alles gratis te krijgen: overnachting voor in dit geval 2 weken, maaltijden, personeelskosten etc. dat gaat echt om een hele hoop geld. dan is een make-up remover natuurlijk een iets ander verhaal
daarnaast heeft nikkie natuurlijk veeeeel meer volgers en een veel groter bereik dan sophie