Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Naja, Anna geeft zelf ook aan dat ze er stuk omgaat, dus denk niet dat ze het als kut ervaren? En inderdaad hij heeft een vrouw! Denk dat ze het daarom ook met een korreltje zout nemen

op die foto lijkt het ook net alsof ze heeeele korte beentjes heeft:P

2 likes

Ik voel zelf totaal niet de behoefte een bullet journal te beginnen, maar ik vind de video’s van Diana iedere maand zo ontspannend.

3 likes

Al nemen ze het met een korreltje zout, ik vind grapjes over friendzone gewoon kinderachtig. ‘Hihaho twee mensen van verschillende geslachten zijn bevriend, een van de twee wil vast meer!!!’.

15 likes

Hmm jaa kan me voorstellen dat je het kinderachtig vind. Is misschien ook wel erg flauw inderdaad!

Wel beetje raar floating handje

9 likes

Mijn linkertiet doet gewoon pijn als ik dit zie.

20 likes

Sowieso een gekke ‘vriendschapsfoto’, eentje is volledig met haar eigen pose bezig en de ander mag die ondersteunen. Lijkt weinig vriendschap uit te stralen:P

46 likes

‘Friendzone’ is echt een mega treurig concept. ‘Een man is aardig tegen een vrouw en ze geeft hem niet eens seks?? Ha ha wat een sukkel! Dit kan nooit een echte vriendschap zijn, want dat kan natuurlijk niet tussen mannen en vrouwen! Wat een cocktease die Anna en wat een droeftoeter die vent.’ :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

59 likes

En dat badpak kan toch verre van comfortabel zitten. Maar dat is waarschijnlijk op dit soort foto’s maar bijzaak haha

1 like

Wel geinig om te proberen of je je tepels door een van die gaten krijgt

22 likes

Niet zo onschuldig? Is dit serieus? Het gaat over een gif…

54 likes

Maar dat is het popcorn gifje. Daarmee laat je toch zien dat je geniet van een discussie. Dat pizza fik gifje geeft toch alleen weer dat je even niet oplet en de pleuris is uitgebroken? Dat is toch op zichzelf geen oordeel of blijk van genieten. Simpelweg een feit: de pleuris is uitgebroken.

(Of hebben we het niet over het pizza vuur gifje? In dat geval heb ik niks gezegd)

51 likes

Ok nu probeer je echt een oorlog te ontketenen :rage::rage:

25 likes

Ja ok understood. Ik denk er dan alleen iets anders over, ik vind het onschuldig. Maar ben er ook geen fan van dus voor mijn part schaffen we m af.

@HvO Ik noemde het popcorn gifje alleen omdat dat duidelijk gebruikt wordt om te genieten van drama. Ik vind het pizza gifje daar dus geen voorbeeld van.

4 likes

Jaaa hier is ze prachtig!

Nee Jesus zou eerder voor een kruis of kribbe gaan met het Supreme logo. :nerd_face:

Snap er echt helemaal geen hout van. Scroll er gewoon doorheen want iedereen reageert op elkaar en naja…

Welke vlogmassen volgen jullie? Heb die van Bonnie gezien! Leuk gemonteerd vind ik, ze probeert igg veel content te maken die leuk is voor vlogmas.
Heb Zoella eigenlijk helemaal niet gevolgd? Is dat nog leuk of alleen maar nep/spon/consumentisme (is dat een woord?)

2 likes

Ik vind het eigenlijk oprecht heel koel dat we zoveel betekenissen kunnen geven aan een gifje. Dat ieder gifje zo erg z’n eigen context heeft die iedereen in deze groep dan begrijpt, terwijl hij in een andere groep weer een heel andere context en betekenis heeft. En dat je mensen ook echt kan beledigen/becomplimenteren/irriteren door simpelweg het sturen van 1 plaatje zonder iets erbij, omdat het staat voor zoveel méér dan simpelweg een plaatje.

Echt een bijzonder fenomeen uit deze tijd, de gifjes/memes.

Ok sorry mediastudies fanatisme uit/

Edit: OK nog één ding. Ook fascinerend dat we dan gaan discussieren over de precieze betekenis van zo’n plaatje, terwijl we eigenlijk vergeten dat ieder z’n eigen context heeft. Dus het kán ook niet dat iedereen er hetzelfde in ziet. Maar er is vaak wel een consensus over. Behalve bij het pizza-gif. Hmm

26 likes

turkmemistan12

deze gif heb ik net gemaakt, vet trots op

56 likes