Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ja dat doe ik zeker

Oke jongens met respect tot iedereens gevoelens en recht op discussie en zonder iemands pijn te bagatelliseren, kunnen we nu weer even lief tegen elkaar doen? Snap niet dat mensen vaak zo kattig moeten reageren op elkaar. Als je boos bent, ga dan even een rondje rennen maar projecteer niet je eigen issues op iemand anders die er niets mee te maken heeft. (dit is overigens in het algemeen bedoeld en tegen niemand specifiek, voordat daar weer discussie over komt). VREDE OP AARDE!

Ik introduceer hierbij ook ff dit nieuwe verschrikkelijk lelleke gifje:
wereld%20vol%20vrede%20en%20liefde%20gedicht%20tine%20de%20jong%20ct%20blog%202014

36 likes

Ik antwoordde op snauwerige reacties van twee anderen op mij ja

Wtf, wat was er in hemelsnaam onaardig aan mn reactie over grafisch ontwerpen? IK VIND dat daar echt gepikeerd op werd geantwoord en dar VIND ik uncalled for.

17 likes

Ennn kerstcadeau voor m’n vriend gevonden, dankjewel!! :joy::heart_eyes:

Oh misschien heb ik enkele genuanceerde reacties over het onderwerp gemist. Maar ik geef nota bene zelf ook aan dat ik het irritant vind, ik wijs er alleen op dat ik de irritatie ook aan onszelf vind liggen omdat het in feite niet onjuist is. Maar oké, een andere kant benoemen van iets als mensen irritaties hebben is blijkbaar niet oké, ik zal er rekening mee houden.

1 like

Het is ook nooit goed

Sorry hoor schiet mij maar lek. Ik heb blijkbaar geen gevoel voor wanneer wat voor reactie oké is om te plaatsen want als een irritatie al uitgebreid is geuit trekken mensen het slecht als iemand daarop ingaat. Als ik daar een mentale notitie van maak omdat ik dat blijkbaar niet aanvoel is het weer niet goed. Ik kan dit niet hoor, ik snap niks van mensen.

1 like

Als je googlet op “bob ross heat mug nederland” vind je nog andere winkels met kortere levertijd! (afhankelijk van post alleen waarschijnlijk) bijv 1 2

Ik heb 'm net besteld, bedankt @DoornRoosje :grin:

16 likes

Twee mensen die elkaar niet kennen hebben een lullig ruzietje op een beautytopic op een forum. Iemand reageert met een gifje.

Laten we het woord respectloos voor belangrijkere zaken bewaren :roll_eyes: wat een overtrokken gedoe om een gifje zeg.

88 likes

Je legt de woorden in mensen hun mond terwijl ze dit niet hebben gezegd?

1 like

Ja, dat ik dit niet kan aanvoelen geeft voor mij aan dat ik mensen niet begrijp. Ik leg geen woorden in de mond van anderen, ik probeer me staande te houden in een wereld (online of irl) die ik niet kan volgen. En dat is verdomd moeilijk ja?

Spread the Bob Ross loooooveee

4 likes

Huh, meen je dit nou serieus? :o_o:

Als je echt niet snapt wat ik bedoelde, hier een uitleg

Ja het lijkt me logisch dat je niet alles hier op het forum leest, niet alle topics / onderwerpen spreken je aan. Je zei alleen niet dat het blijkbaar zo loopt (bijvoorbeeld doordat jullie in verschillende topics meeposten ofzo) dat je haar posts niet zo vaak leest. Je zei specifiek dat je niet op hĂĄĂĄr posts reageert omdat je ze niet interessant vindt. Dat is toch totaal wat anders? Dat maakt dat het een persoonlijke aanval is. Bovendien was het toch helemaal niet relevant om dit te vermelden? Dat maakt dat ik het niet anders kan lezen dan een onaardige, persoonlijke sneer.

24 likes

Dus, gaat iemand Wil en Tien nog opzoeken in Rotterdam of Nijmegen?

16 likes

Ja eens. Beetje vergelijkbaar als je in het echt een discussie zou voeren en iemand die langs zou lopen zou zeggen “zooo gaat ie lekkerrr ik pak de popcorn erbij hoor!!!”

9 likes

Maar dit vind ik altijd een beetje lastig. Want ik like ook als ik het ergens mee eens ben omdat ik wil vermijden dat er 1032 mensen hetzelfde gaan zeggen.

Overigens vind ik dat gifje uitgekauwd maar onschuldig.

23 likes

Haha alsof 30 mensen die zich met de discussie gaan bemoeien veel beter is dan 1 ‘passief-agressieve’ gif? Uitgekauwd of niet, ik begrijp hem wel. Het is net 2 (hoewel ondertussen 4 of 5, ik houd het niet bij) mensen die echt overdreven verhit op elkaar reageren, terwijl er 10 andere mensen in de kamer zitten die niets meer durven te zeggen. Maar dan virtueel. En als aanleiding het templatje van tienvanwil oid? Waar we ons druk over kunnen maken :woman_shrugging:

13 likes

Ik klikte net op de Youtube Rewind van 2018 en er zijn heel veel negatieve reacties en 4 miljoen dislikes

Weet iemand waarom? Ik wist niet dat het zo’n “ding” was

7 likes

Heeft iemand de instapost van Ann.a N.oosh.in gezien? Ze heeft een foto gepost met die thomas en zegt “so lucky to call you my bestfriend”. De reacties zijn echt geweeeeldig. Hier een gedeelte ervan :joy:

30 likes

Ik vind dat best nare en kinderachtige reacties? Thomas heeft zelf gewoon een vriendin/vrouw, toch?

7 likes