Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

En dat terwijl de serie en aflevering waar het gifje vandaan komt zo leuk zijn :disappointed_relieved:

7 likes

Ik kwam dit filmpje tegen op insta, ik haat concentrate verder en bijna iedereen die daarbij zit maar ik schrok een beetje van wat sophie zegt. Voor haar sponreis naar Bali heeft ze 40 hotels geschreven?! Letterlijk bedelen naar spon, is toch verschrikkelijk. Tuurlijk is het chill als je alles gratis krijgt maar vind dit wel heftig. Maar misschien was ik naĆÆef dat ik dacht dat influencers altijd zelf benaderd werden door hotels en bedrijven.

12 likes

Oh dat heb ik niet meegekregen denk, welk artikel en wie was dat?

Oh wow, die hotels zullen wel gek worden van al die sponbedelaars.

Een van mijn all-time favourites!

7 likes

Jaa Community is zo leuk! Moet het nog steeds een keer afkijken. Ik zie hem ook nog altijd als Troy en niet als Childish Gambino/Donald Glover.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed hoe dat gifje nu niet respectvol was? Hoe bedoelen jullie dat? Er waren forummers behoorlijk kattig tegen elkaar aan het doen dus een normale discussie zou ik het niet willen noemen. Dan is dit gifje toch best relevant, zo van: ooh chill ging ff pizza halen ā€¦ WTF is er gebeurd met de sfeer.

36 likes

Ik heb hier heel ingewikkelde gevoelens over :disappointed_relieved: ik vind zijn muziek namelijk heel leuk maar ik hoor ook alleen maar Troy rappen en dan is het niet cool meer.

1 like

Hahah ja dan heb ik zeg maar dit in mā€™n hoofd:

nouuu mā€™n gifje wil niet werken :cry: https://giphy.com/gifs/troy-and-abed-bE1crhqgwUGWc deze bedoel ik

Wow dit had geen goede vriendin van mij moeten zijn geweest, want dan was ik echt teleurgesteld geweest. Ze doet er zo nonchalant over. Alsof die hotels maar blij moeten zijn met haar voorstel om haar te sponnen. Dat een hotel uit zichzelf contact opzoekt, a la, maar ditā€¦ 40 Hotelsā€¦ dan ga je echt te ver

3 likes

Ja of de kerstrap

En ik denk dat het gifje als minder respectvol wordt gezien omdat je ergens een grapje van maakt. Het is beetje als vroeger, dat je dan als tiener megachagrijnig was en je ouders daar lollig over gingen doen. :stuck_out_tongue: Dat is gewoon irritant als je pissed bent.

5 likes

Vrij heftige reactie van de hotelier maar wel terecht, verwachten dat je alles gratis krijgt voor een paar fotoā€™s waar je amper moeite voor hoeft te doen is natuurlijk eigenlijk heel gek. Zo zou ik denk ook reageren als ik een bedrijf had, als ik een samenwerking wil neem ik zelf wel contact met je op. Daar moet je niet om gaan vragen.

@Tom_Riddle vraag ik me ook al een tijdje af, hij zat ook in jachtseizoen van StukTV, volgens mij is hij rapper en vlogger

:musical_note: donde esta la biblioteca :musical_note:

5 likes

Donde esta la biblioteca?!

Hmja de gif-versie van ā€˜rustaaagā€™, die vind ik ook zoā€™n dooddoener. Lekker dismissive.

3 likes

Nou ja, dat is eigenlijk niet waar het mij om gaat hoor. Mij gaat het om de toon waarop ze zich tegen me richt, en het compleet weigeren er iets mee te doen als ik zeg dat ik dat onaardig vind. Want boeiend, zij vindt zichzelf wel aardig, schijt aan hoe het overkomt op mij.

En die gif, makkelijk scoren jongens, over de rug van anderen. Maar allang fijn om te weten dat ruim 60 mensen me ook een chagrijnige tiener vinden :slight_smile:

Ja, de anderen kan het natuurlijk weer niet schelen, maar mij wel.

(ja kom maar met dat ik het niet op mezelf moet betrekken ookal ging het ook over mij en dat ik het me niet mag aantrekken want ik heb problemen dus ik heb geen recht op een onprettig gevoel in hoe mensen met me omgaan)

4 likes

Het heeft bij mij werkelijk 5 min. geduurd voordat ik de sneer in het GIFje begreep! :woman_facepalming:

2 likes

Aah ja okĆ© op die fiets. Zo had ik het zelf helemaal niet geĆÆnterpreteerd, dus ik vond/vind jou ook niet een chagrijnige tiener @EllaFitzgerald. Het ging voor mij meer over de situatie dan over de personen die erbij betrokken waren. Hoop dat je je snel beter voelt :yellow_heart:

2 likes

Wat een toon zeg. Praat je zo ook in het dagelijks leven tegen mensen?

4 likes