Looooool
Die stomme polls ook altijd bij âInfluencersâ âJaâ of âGa ik nu doenâ? Dat zijn toch twee kutopties??? What about No.
Ook vaker dat ze twee opties erin zetten die gewoon hetzelfde zijn: Bijv: Kijk je ook zo uit naar mân nieuwe vlog? âJaâ! Of âSuper Ergâ! Willen ze het negatieve gewoon niet zien ofzo? Nogal eigengeiligheid ook vaak.
Oké deze wil ik wel graag
Bob Ross de weg naar Mn hart
Ik word zooo agressief van dat White Winter Hymnal nummer. Wat een zeiklied. En Bonnie gebruikt hem de hele tijd in dâr vlogs Sowieso erger ik me aan al die zoetsappige liedjes in haar vlogs. Ben echt boos nu door dat lied haha.
https://www.amazon.com/Bob-Ross-Heat-Changing-Mug/dp/B071G3LL38 haha
Heb 'm ooit gekocht voor mijn vriend, die was ook erg blij.
âwe dont make mistakes, we have happy accidentsâ
Omg dit ga ik voor kerst vragen
Edit: zie dat ie sws niet voor kerst binnen is, dan maar voor mân verjaardag
Jaaa dit. Ik denk echt al maaaaanden: Bonnie gebruik eens een opbeurend nummer!! Echt, dan laat ze vrolijke beelden zien van springende katten ofzo en dan zoân deprimerend slecht piano muziekje met fluisterstem Maar nu in vlogmas is het helemaal next level ja.
Die van Lisanneleeft bieden vaak wel een eerlijke keuzemogelijkheid. Laatst heb ik er voor het eerst een positief beantwoord en toen voelde ik me ontzettend aardig. Dat ging over een hometour in het nieuwe huis. Maar als ze vraagt of ze een stickervel wel of niet moet kopen, antwoord ik gewoon dat ze dat wat mij betreft niet hoeft te doen.
Haha ja echt zeker doen, je gaat er zo veel plezier van hebben.
Hij heeft ook echt een speciale plek in de kast, mag niet gebruikt worden voor bezoek ofzo, echt alleen hij mag eruit drinken.
Momenten dat ik op de bank plof en kopje thee kreeg uit die mok, weet ik weer dat het echte liefde is
Door de comments hier voor vlogMAS uitspraak van Aimee kan ik er ook niet meer tegen
Haha ja idd. Ik vind dat favoriete kerstmuziekje van Nick al een hele verademing. Zit tenminste nog een beetje energie in.
Ik heb alleen nooit de puf om haar 13284 stories te bekijken met geluid
Hahaha, jij ook al? (Ik ben ook geblokkeerd.) Heb je toevallig ook gereageerd op de gekke dingen die ze tijdens 7 jaar bloggen meemaakte ?
Ik probeer het al 2 minuten te ontrafelen, maar ik kom er ook echt niet uit hoor? Haha
Arrive staat er volgens mij
https://media.tenor.com/images/566f87d7be1bbbada543f90ea203922a/tenor.gif
Ooooh ja nu zie ik het. Wat een rare zin haha
ââWas ik.
Vond het ook heel erg om te zien dat ze moest huilen en dat ze het zo zwaar het met haar narcose. Wel knap dat ze dat allemaal zo âblootâ deelt.
Ik hoop echt dat er een mok komt met HILARISCH er op, dan koop ik âm.
Kap eens met deze gif man. Naast dat het niet (meer) grappig is, vind ik het ook mega kinderachtig. Bah.