Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Wat ik bedoel is dus: ik zou het op prijs stellen als je mij voortaan op een vriendelijkere manier aanspreekt als het moet.

1 like

:roll_eyes:

Ja ik mag jou ook écht niet.

1 like

89 likes

Oh shut up.

1 like

Jeetje, wat reageer jij gepikeerd. Gaat alles goed met je?

11 likes

Ja, want jouw gifje is gewoon kut. Wat vind je dat dat toevoegt??

Nee het gaat niet goed met me.

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: hoe lelijk. Gaan ze deze verkopen? Oh ik zie nu je edit haha

2 likes

Ik vraag me toch wel echt af wat voor mensen dit nou kopen. Net als die andere items wat bloggers uitbrengen en er honderden istastories aan wijden waarin fans laten zien dat ze het product hebben.

Maar die mokken zullen wel deels Martine’s wijsheden bevatten en deels Willie’s hilarische grap quotes.

2 likes

Ik kan gewoon niet eens lezen wat er staat. Better to be late than arrwe? auuwe? auuve? ugly.

10 likes

Niet te hopen dat Martine de teksten verzint, want dan komen er weer gekke woorden op, zoals aars… :nauseated_face:

11 likes

Je dacht, laat ik meteen maar even een voorbeeld geven van een reactie die wél bijzonder onvriendelijk en daarbij ook nog eens een persoonlijke aanval is?

83 likes

Zijn er nog andere lettertypes of is dit het enige wat op het hele internet te vinden is?

2 likes

Omg wat een kutboodschap van alle kanten???
En is Wil niet altijd gepikeerd als Tien weer eens te laat is?

Edit: o jammer was al helemaal klaar om te zeiken

5 likes

Better to be late than arrive ugly?

3 likes

Krabbemand

4 likes

Wel met een krabben emoji als achtergrond hoop ik

2 likes

Nou dit vind ik echt onaardig en onnodig?

46 likes

00b95c51364ae1bf2102ce17f6e06d85--funny-mom-quotes-personalized-coffee-mugs

17 likes

Opbokken met jullie mokken :heart:

Anyway, gewoonwateenstudentje eet (weet dat veel mensen haar kut vinden) maakt nu ook templates lol Maargoed ze poste dit

Dus ik dacht nog “ohhh leuk misschien een wat onbekendere blogger die nog niet haar ziel aan de spon heeft verkocht

Teleurstelling viel mij ten deel

Hahahahahhahahahahahahhahahahah een echte inspirerende meit idd

106 likes

12 likes