In de story van tienvanwil: ze zijn een hele “melige” video aan het opnemen .
Zeer gemiste kans dat ze het niet, influenced by wil, een hilarische video noemt
In de story van tienvanwil: ze zijn een hele “melige” video aan het opnemen .
Zeer gemiste kans dat ze het niet, influenced by wil, een hilarische video noemt
Ik vind het helemaal geen mooie bril. Althans, ik vind hem bij haar niet mooi staan. Maakt haar heel ouwelijk.
Wat is dat toch met youtubers en wimper extensions… of is het toevallig dat van de youtubers die ik volg 90% wimperextensions hebben. Ik vind dat echt niet mooi en ik zit altijd bij die wimpers te kijken van wanneer ga je wegvliegen?
Hahaha ik mis mijn wimperextensions wou dat ik kon wegvliegen…
Ik had eerst wimperextensions, maar vond het ook zo kut dat je super snel gaten kon zien. Ik doe nu gewoon plakwimpers op en echt minimale make-up en dat is ook echt top. Ben je in de ochtend ook binnen 5 minuten klaar!
Ik ook vind het altijd nep en bijna altijd ordi
Ik vind hier echt super flauw doen over dat grafisch design. Ze zegt niet eens dat ze grafisch designer is (zoals Mascha zou doen), ze heeft het erover dat ze “grafisch design dingetjes” probeert. Dat is toch super leuk? En het klopt ook gewoon. Dus laten we niet allemaal snobberig gaan doen.
Maar ze doet aan job appropriation! Maar even serieus, lijkt me wel kut als je dat oprecht hebt gestudeerd en je deze hatch job voorbij ziet komen.
En? Soms worden hier random filmpjes geplaatst zonder enige opmerking of vraag.
Ja ik vind dit altijd zo raar?
Ja dat is inderdaad heel ergerlijk. Diana vind ik heel leuk, maar zij noemt zich ook graphic designer terwijl ze een jaartje een cursus van 1 avond per week heeft gedaan.
Ik heb een opleiding van 4 jaar gedaan en noem mezelf niet eens graphic designer…
Ik alleen als het me uitkomt op m’n cv
Ik ben gewoon zuur over Wil voornamelijk, omdat ze totaal geen sympathie meer heeft. Het komt allemaal net te nep over. Even d’r planner laten zien. Even een dansje laten zien met d’r kroos. Even benoemen dat ze niet vaak weggaat alleen. Ze zit gewoon in mijn irritatie, en ik vond haar een jaar geleden echt best leuk om eens in de week te kijken wat ze deed. Maar nu vind ik echt dat het mijn tijd in beslag neemt en die tijd besteed ik liever aan iets anders nutteloos.
Het is niet niet meer spontaan ofzo.
Wenkbrauwoptrekwaardig (pff, “graphic designer” ) is het zeker, maar het is geen afgeschermd beroep toch? Acteur of schrijver mag je je ook noemen zonder ervoor te hebben gestudeerd, of interieurstylist (is dit een term?) of redacteur of hoteleigenaar, noem maar op.
Jaaaa dat weten we. Alsnog gewoon irritant.
Okeee sorry dan
Ja ik volg haar nog op insta maar erger me echt zo vaak. Nu ontvolgen. Altijd dat vingertje waarmee ze zo zwaait!!! Grrrr.
Ja hallo? Die gepikeerde reacties op mij zijn ook onnodig. Ik mág net zo goed kritiek op de kritiek hebben