Heel irritant dat de tekst soms links staat uitgelijnd en dan weer in het midden en dan een klein beetje getabt. Wil heeft geen kaas gegeten van grafisch diezijn iig.
Tja, als je geen berichten wist, is die mailbox gauw vol. Grs zure kantoortrut ^^
Ik moet sowieso kotsen van al die insta templates en goals gezeik, rot toch op daarmee en ga Ć©cht werken
Als je elke keer een shotje neemt bij het woord ācomfortzoneā raak je voor de helft in een coma.
Hooguit een plakje kaas, net als der boterham.
Hoe ik bij haar vorgige template al gezegd had, daar heb je toch geen grafisch design voor nodig? Old school word art is voldoende!
Ben best benieuwd naar hun prijs, ik vermoed dat het nog wel eens duur kan zijn als je naar de prijs van hun boek kijkt.
Verder ook heel slim om dit gewoon āspontaanā in hun stories te delen
Ja strategisch pakken ze het gewoon goed aan. En merendeel die trapt erin. Ergens moeten ze toch aan hun miljoen omzet komen?
Of ik kom na een lange dag thuis en āmoetā/wil nog 15 vlogmas videoās kijken deze avond haha
schijnt die pantserbroek nou heel erg door?
Hahahaha hahaha nou het zal niet veel schelen.
hahah ja niet eens gezien, was denk ik autocorrect:P
Het is ZO VAAK dat je YouTubes of bloggers hoort zeggen āHeb zooooveel reacties en dmās op instagram gehad met vragen hiernaar!!ā Dat ik denk; echt? of wil je het gewoon laten zien?
Jaaa en het oprechte antwoord dat ze hebben op onze nieuwsgierigheid is ook 9 van de 10 keer: KOOP DEZE! Echt heel erg lief van ze dat ze ons zo adviseren toch.
We zouden dankbaar moeten zijn voor alle #spon!!
āCouldnāt of hopedā duuuuude. No.
Oh sorry, zure kantoortrut represent.
Die panterbroeken zijn toch echt schandalig lelijk
Jamaar jamaar zoiets is er toch nog niet in het Nederlands?
Ik kan echt urenlange rants houden over dit soort ātemplatesā, het is niet eens een template, zo debiel en nutteloos vind ik het.
Wat ik nog irritanter vind en waar ik gewoon bijna kwaad om word is dat ze een stukje opneemt voor dār stories over haar nieuwe bril: āJa zoveel leuke reacties op mijn nieuwe bril * wijst ernaar * Iedereen wil weten waarvan hij is maar dan moet ik eerst een mooie foto maken, dan zet ik het erbijā Zeg het gewoon meteen achterlijk mens?! Waarom zo doen?
Ja! WE WANT RECEIPTS!