En dan twee posts daarvoor:
Weet niet of een bezitterig type zijn handig is als je date met een vrouw die haar boterham verdient met bikini foto’s maar ok.
En dan twee posts daarvoor:
Weet niet of een bezitterig type zijn handig is als je date met een vrouw die haar boterham verdient met bikini foto’s maar ok.
Haha dit zag ik ook al voorbij komen en toen dacht ik precies hetzelfde
Jezus wat verschrikkelijk lelijk.
Haha omg zo cheap dit.
Zo duur en toch zo goedkoop.
Hahahahah wat erg
Want die foto was TOTAAL NIET om even te peilen of er animo voor was. Nee poeh, echt niet verwacht, al die reacties
Mijn grafisch vormgeven kennis/hart huilt
mascha haar vlogtitels van de laatste dagen zijn ook het toonbeeld van inspiratie zeg.
“Wat is jullie meest boring day?”
“mijn creepy kromme armen”
“foefs brownie recept opnieuw opnemen?”
Trekt ook niet echt volle zalen meer. Jammer dat ze niet iets leuks doet in december.
Omg ik wíst gewoon dat ze na die eerste story meteen weer zo’n “volle inbox” zou hebben waarin al die moekes schreeuwen om een wit papier met een trendy lettertype erop. En dan eerst zeggen dat het voor de hobby is.
Tijd om te ontvolgen.
Waarom kan je in haar story alleen maar Op ‘Ja’ stemmen? Gaat ze dan straks zeggen ‘omg 100% heeft gestemd dat ze hem wilden hebben?’
Omdat ze van self-made woman Annic gehoord hebben dat ze alleen positieve interactie mogen laten zien.
Graag met de goals ingevuld, hoef ik dat ook niet zelf te doen.
Nou ik zie al meteen wie mijn h8ers zijn hier, prepare voor een 8-delige Instastory waar ik heel oprecht vertel hoe jammer ik het vind dat vrouwen elkaar niet gewoon steunen terwijl ik 80 uur per week templates zit te maken
Ik wil ‘m alleen als ie net zo grappig is als je posts, geen Wil-templates meer
Heee heee hee, opletten hoor! “Dreams don’t work unless you do!!!”
Alleen al niet omdat er ‘wil en tien’ onderaan staat.
O my god, ik word echt een beetje lijp van Wil en Tien. Het hele idee achter je eigen webshop oprichten is toch om dingen op de markt de zetten DIE ER NOG NIET ZIJN. Dus geen mokken waarvan de markt al volledig verzadigd is of dit soort lijstjes die je met 1 zoekopdracht op Pinterest kan vinden…
En dan inderdaad doen alsof ze het ‘voor de hobby’ even op insta wilde laten zien… Zeer geloofwaardig
Dat lettertype komt me ook de neus uit! Ze kopiëren gewoon alles.
Voor originaliteit hoef je niet bij hun te zijn. Maar ja blijkbaar vindt het gros van die volgers dat super! Yeey!