Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Misschien gaat ze wel slecht af ik vond zoveel maccie onbedoeld een goede laxerende werking hebben. :rofl:

6 likes

Ik ben niet voor het eindeloos en ongefundeerd negatief reageren, maar ā€˜laten we alleen postief zijnā€™ vind ik ook een beetje te kumbaya my lord handjes vasthouden groep vier-mentaliteit.

6 likes

De lifestyle waarbij het normaal is om je van afspraak naar afspraak te verplaatsen met een privejet. Een geleende, dat wel.

Ik keek voor het eerst in lange tijd weer eens iets van Jill (vlogmas in Praag), omdat ik hoopte dat ze weer wat meer haar oude zelf was maar helaas. Ik snap dat ze misschien meer zelfvertrouwen heeft nu maar wat komt zij arrogant overā€¦ Ook heel ā€˜zeurderigā€™ ofzo. En om 07.00 uur al zo dik in de make-up als je gaat vliegen. Alles voor de ā€˜perfectieā€™. Ik zou waarschijnlijk in mijn slobbertrui aankomen op Schiphol :grimacing:

5 likes

Ze doet ook een beetje bazig over dat groepje. Kreeg er mean girls vibes van.

1 like

Haha ik ben vorige week ook 30 uur in Parijs geweest. Kan het aanraden hoor. Helaas niet naar de maccies geweest maar als je veel loopt zie je best veel. We sliepen in Le Marais en vanuit daar naar Montmartre, Notre Dame, Centre Pompidou enzo gelopen. En geen maccies maar wel heel veel biertjes op terrasjes. Ik vond het echt een aanrader, en een extra nacht in Parijs is toch mooi weer een extra 120 euro als je een beetje mooi wilt zitten.

Vanuit Le Marais naar Montmartre gelopen, dat is best een flinke wandeling zeg

Ik vind het wel netjes. Wat moet ze anders zeggen? Negeren is ook niet goed (case in point by de ladies van 2WMN) en bot reageren ook niet (Sorry Vera). Ik vind dit een nette reactie en ik vind ook wel dat er waarheid in zit. Dus wij vinden Emmy leuker dan Cynthia, dat is toch eigenlijk geen feedback? Wat we ook over Cynthia zeggen, ik vind dā€™r namelijk wel authentiek - ze is duidelijk zichzelf met dā€™r 80 uur per week aan wijncursussen en zon-in-dr-gezicht. Dus wat moet ze doen dan, dā€™r persoonlijkheid veranderen? Schrijven over dingen die ze stom vindt? Zich terugtrekken en Emmy laten overnemen? Het is ook eigenlijk ā€˜feedbackā€™ waar ze niet zoveel mee kan natuurlijk.

3 likes

Uurtje heen, uurtje terug ofzo? Onderweg lunchen wel haha. en op de terugweg twee keer een drankje op 't terras! Wel 29000 stappen gezet die dag op mā€™n laarsjes met 8 CM hakā€¦ daar had ik wel een beetje spijt van

1 like

Volgens google maps is dat 4km. Bij dit soort bezoekjes of stedentrips loop je toch al gauw 15-20 km op een dag.

@Itsu Auw!

1 like

Haha oeps, in mijn beleving was het veel verder, my bad!

Ik vind Enzo Knol in pak (in combi met zijn nieuwe kapsel) best wel hot. In zijn laatste 2 vlogs draagt hij een pak. Oh en hij heeft weer karren opgekocht met koffers, ben benieuwd!

7 likes

Zoooo idd :heart_eyes_cat::see_no_evil:

1 like

Ik eerst. :yum:

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye: Muntje gooien dan maar?

1 like

:roll_eyes: vet suf idd

Ja was ook niet per se reactie op jou, maar op de reacties daarop en alle reacties op de blog! sorry

1 like

Leuk stel.

Ik denk dat het verschil daarmee ook een beetje is dat die het gewend zijn. Ik kan mij best voorstellen dat als je gewend bent om het met zijn tweeƫn te doen en je partner is dan twee weken weg voor werk dat je dat als zwaar ervaart.

6 likes