Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Weer helemaal uit dr Sloggie gescheurd - moment. Malle meid

3 likes

Misschien is dit niet het juiste topic, maar ik vind een shop die behind the scenes en de persoon zelf laat zien echt wel een pluspunt.

7 likes

Ah ik kan echt wel huilen om hoe schattig en lief dat hondje van Diana is haha

6 likes

als je van vloeken, gebler, en vooral zwoele blikken in het camera schermpje kijken houdt

1 like

Ik kan geen knot maken in mn haar! :frowning:

2 likes

Hahahaha ik zat echt zo te kijken van wat is het dán? Een oliebol? Helemaal ingezoomd op Instagram.

34 likes

Ik ook amper. Pas na 200 pogingen lukt het en vaak pas op de momenten dat niemand me ziet of ik naar bed ga. Zo jaloers op mensen die zonder te kijken hun haar bij elkaar pakken en direct een fatsoenlijke, mooie knot produceren

8 likes

Ja daar kwam ik dus na grondig onderzoek achter :joy:

1 like

Ik ook altijd vlak voor ik naar bed kan! Waarschijnlijk omdat mijn haar dan niet meer ‘vers’ gedoucht is en wat vetter/stugger.

Jaloers op mensen met veel haar en mooie knotten.

2 likes

Dan kan ik je ook weer een beetje geruststellen: veel haar zorgt er (in mijn geval) altijd voor dat mijn knot na een half uur naast mijn hoofd hangt :tongue:

12 likes

En het is niet eens een mooi herfstblad :joy:
Van al die bladen die daar liggen, had ze toch wel een minder bruine en verdorde kunnen kiezen :maple_leaf:

7 likes

En als je een keer een goeie knot hebt dan doet het pijn want veel te zwaar

4 likes

hahaha ik ga ook helemaal stuk om haar laatste 6 foto’s die allemaal in dezelfde straat in utrecht zijn genomen hahah zo duf

4 likes

Die man is wel tering knap hé. Zou ik ook helemaal in de war van raken

2 likes

Mijn haar blijft niet eens in de knot zitten hahaha ik heb heel dun en heel steil/stijl(???) haar.

Gelukkig ben ik niet de enige met knot struggles!

2 likes

Waar ik vooral stuk om ga zijn de teksten onder de foto’s van Sophie Hol!

‘De kerstboom versieren en een naam geven.’

Sorry dat ik mensen niet ‘laat zijn wie ze zijn’ maar dit vind ik zo infantiel.

34 likes

Misschien mis ik wat achtergrondinformatie maar waar doelen ze op als ze het hebben over hun lifestyle?

Is dat eigenlijk wel toe gestaan? Mensen zomaar toegang tot een web pagina verbieden?

Cynthia gaat vol passie haar artikelen in is het grappigste dat ik deze week gehoord heb. Haar hobby’s en snoepreisjes, daar gaat ze vol passie in.

3 likes