Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Also

Lijkt op

16 likes

Van dat lange haar dat lekker makkelijk bovenop het hoofd in een knot gedraaid wordt is voor jonge moeders echt het nieuwe kort en pittig. :face_with_monocle:

15 likes

Sophie Hol gaat voor een nachtje naar Parijs met die bf van haar. Niemand op haar werk snapt waarom ze tien uur in de auto gaan zitten voor een nachtje weg. Sophie geeft een stukje duiding: 'Het gaat ons niet alleen om Parijs, maar om de hele reis ernaartoe. Lekker alle albums van Little Mix luisteren, onderweg bij de McDonalds eten en dan ‘s avonds weer. En tussendoor misschien nog stoppen bij een kasteeltje om foto’s te maken.’

Je gaat naar culinair walhalla Parijs en dan ga je TWEE KEER Maccies eten?! En ik wed dat ze geen idee heeft naar wat voor kasteel ze wil want ze noemt geen naam. Ze heeft het waarschijnlijk een keer op de insta van Noor gezien en nu wil ze daar ook foto’s nemen (met een van de volgende items: lege pizzadoos, ballonnen of blommen). I can’t.

17 likes

Wow besef momentje inderdaad. Straks geen kort pittige gerda memes maar knot op hoofd Sterre oid

10 likes

Haha ik ben nu al benieuwd naar het resultaat

1 like

En vergeet die afstandsbediening niet

4 likes

Moet je je kerstboom tegenwoordig ook al een naam geven?

10 likes

Vond vooral het feit dat ze (voor m’n gevoel) wel 5 minuten bezig waren met een naam uitkiezen voor de kerstboom wonderbaarlijk in deze vlog, hoezo is dat überhaupt een ding?!

2 likes

Jiami doet een Anna.

34 likes

Ah, ik vind Iamtheknees zo lief overkomen he. Heel ontwapenend ofzo.

24 likes

Ja inderdaad! Keek eigenlijk nooit video’s van haar maar vind de verhuisvlogs echt leuk. En ik gun haar die views ook

2 likes

Ik dacht serieus dat het Anna was haha

28 likes

Ah nu begrijp ik het. Cynthia gaat alle fora af, blokkeert wie niet liev is en schaart dat onder haar 80 uur werken.

25 likes

Moest ook 2x kijken hahaha

1 like

Maar dan lijkt elke knot op een drol?

4 likes

Nah

Meer die dradige haren helemaal platgekamd en dan die knot die zo meebeweegt met zo’n vorm.

wow die Joa.nn v.d herik zie je ook echt everywhere. Kan echt geen instagram openen van ‘‘bekende’’ instagrammers of ik zie haar er ook tussen staan.

3 likes

Haha wat. Ik moet geloof ik op knot cursus want ik weet werkelijk waar niet beter dan dit.

3 likes

Heb een vraag aan jullie;
Ik volg een cursus waarin ik veel tips krijg voor mijn (fashion)webshop in combi met social media. Daarin gaf mijn coach aan dat het voor mij slim was om meer met bewegend beeld te doen zoals insta-stories waarin ik wat vertel/laat zien en korte filmpjes op youtube. Vooral veel mijn gezicht laten zien. (ook naam onder mails, foto op site etc)
Dat was onderscheidend, leuk om te volgen en goed voor het vertrouwen, persoonlijker etc.

Ik vind dit in eerste instantie zelf nogal ongemakkelijk (ook voor bekenden) en vind mezelf op beeld denk ik niet zo leuk. (ik ben niet bijzonder knap oid) Ook twijfel ik of het wel professioneel genoeg is, ik kan natuurlijk niet zo doen als Jos hV en een webshop vanuit huis kan ook juist twijfels geven over betrouwbaarheid etc?
Hoe staan jullie hier tegenover? Doen of niet? en zo ja, wat zou je dan willen zien? Ik wil het best eens proberen maar ik wil er of helemaal voor gaan of niet aan beginnen…
Help me out :thinking:

Wat dan?

1 like