Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik neem ook bijna altijd mijn rugzak mee haha. Zit een flesje water in en mijn portomonee en misschien ga ik dan in bijv. het tuincentrum nog dingen kopen die er dan ook in kunnen :stuck_out_tongue:

3 likes

TLDR :fearful:

8 likes

Denk dat sponsoring van de SHOEB.ALOO ook wel meespeelt!

2 likes

vreselijk

1 like

De vlogmas van Jill… doe maar gewoon niet.

2 likes

Und?

Haha awkward momentje in de vlog van Noor op 7:40.

Noor lult weer door Sander heen
Sander: mag ik even… praten
En even later: maar laten we het niet over mij hebben, ik ben niet belangrijk

aw

7 likes

Ahh zij praat zo vaak door hem heen. Of als hij iets verteld kijkt ze maar een beetje verveeld voor zich uit. Terwijl Sander mij juist heel leuk lijkt. Hij vraagt in haar vlogs ook altijd dingen aan de kijkers zoals: “We hebben het al heel lang over onze favoriete muziek maar waar luisteren jullie graag naar?”. Komt heel sympathiek over en als Noor het vraagt heel geforceerd haha.

18 likes

Ik vind ze wel heel vet maat zou daar nooit 85000 centen voor neerleggen. :rofl:

2 likes

Dank je wel! Wat een figuur :thinking:

1 like

Haha. Noor: “Deze auto rijdt niet op benzine maar op … hoe heet het? Waar rijdt deze auto op? Ik kom er gewoon niet op!”
Sander TERWIJL hij de stekker uittrekt: “Op elektriciteit!” :joy:

47 likes

Noor lijkt me oprecht ook niet zo sympathiek. Ze komt vaak ook enigzins chagarijnig over vind ik in de vlogs.

15 likes

Dat komt omdat ze altijd werkt en nooit weekend heeft als zzp’er. :rofl:

Nee ik kan geen vlog van haar bekijken, zonder dat ik denk. Vind je dit nou echt heel leuk om te doen of is het je om de poen?

6 likes

Het zijn niet de sjiekste schoenen, maar vind ze wel vet. 10/10 would wear

7 likes

Oh die achter de schermen met Wil en Tien bij Soof is zo ongemakkelijk om te zien. Wil kijkt steeds lachend in de camera tijdens het interview terwijl De acteurs naar haar kijken, waardoor ze tegen haar achterhoofd praten, Martine staat er steeds maar bij op de achtergrond.

3 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Zoals die ene bekende acteur, Frejda van Huêt?

Haha ik heb de video nog niet gezien, dus misschien gaat het wel om een nieuw talent met een naam die toevallig heel erg op Fedja lijkt. Maar ik denk dat ze zijn naam gewoon verkeerd hebben geschreven :stuck_out_tongue: Nog steeds zo vreemd dat niemand dat blijkbaar nakijkt bij zo’n betaalde post.

3 likes

Ze noemen hem steeds Kasper, omdat dat de Rol is die hij speelt dus we hebben helaas Niet het ongemakkelijke moment dat hij wordt aangesproken als Fredja

6 likes

Frejda bedoel je :joy:

4 likes

is onze Kasper tegenwoordig acteur?? :star_struck:

1 like