Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

In Noor haar nieuwe vlog vraagt Olivia of ze gaan lopen of met de uber gaan. Dat kind is 2?! En vraagt of ze met de uber gaan, wat?!

64 likes

Ik woon niet in Brugge, wel dezelfde provincie. Maar heb niet echt slechte ervaringen met het horeca personeel. Ik vind het wel te druk door al die toeristen, ook al ben ik er zelf mss 1.

Je bent pas een toerist als je ergens langer dan 24u verblijft buiten je eigen gemeente, in alle andere gevallen ben je een recreant :nerd_face:

14 likes

Hmmm mss wel? Mss omdat er een soort miscommunicatie is?
Ik ga niet zo veel naar Brugge maar kan me eigenlijk geen slechte ervaringen herinneren.

Hahahaha ja doet me denken aan de tijd dat ik in België studeerde, toen werd er geroepen naar kinders buiten; NIET LOPEN HIER!
Ik dacht fuckers, kunnen toch moeilijk blijven stilstaan :face_with_raised_eyebrow:

Mooiste ooit: hebt ge nieuwe botten? Ja is goed meit, heb me van ‘t weekend nieuwe botten laten plaatsen, QUE?! Botten zijn dus laarzen.

46 likes

het is vast heel vaak gezegd maar echt ik vind dat kindje van Monica zo zo lief en schattig en ik word gewoon vrolijk als ik haar alleen al op video zie. Echt een dotje en ik hou geeneens zo van babys

36 likes

ik ben benieuwd? Funda link??

ja same ik moet elke keer lachen als ik haar story’s bekijk, schattigste baby ooit

2 likes

Hahaha dat heb ik ook wel eens gehoord “Wat heb je mooie botten!”

Ik zat echt zo van, uuh, thanks? :face_with_monocle:

7 likes

Ik weet niet zeker of ze getrouwd waren… en anders kan hij haar er denk ik wel uitzetten als het huis op zijn naam staat. En met alimentatie kan je de huur van dat huis niet ophoesten, lijkt me. Volgens mij heeft zij een aantal jaar niet gewerkt omdat ze drie kinderen heeft gekregen in 4,5 jaar tijd. Daarna is ze wel gaan werken voor een sapjesbar… van hem :confused: Dus ze is nu goed de sjaak. Vind het ook lullig, die ‘micknifisent’ (z’n twitternaam) lijkt me zo’n kwal.

1 like

Maar hij staat ook te koop dus ik denk dat van de winst hij wel Anna moet betalen (hoop ik). Ik vind het nog steeds een bizar verhaal die Kimberly lijkt mij ook echt zo’n gemene heks. Lijkt mij zo erg dat je beste vriendin een relatie heeft met je ex vriend.

4 likes

Diana is ZO irritant sinds ze een puppy heeft, ze praat constant met een babystem en soms verplaatst ze zich in Poppy en dan zegt ze in een babystem “nee ik heb geen zin om naar buiten te gaan” … stop

9 likes

Oke, de screenshots van het artikel in Quote:

6 likes

Ik vraag me altijd af wat Nick (van Bonnie) altijd in die rugzak meezeult overal waar ze heen gaan.

15 likes

Wie is dit :woman_shrugging:t3:

7 likes

Jaaa, ik ook. Mijn zus heeft altijd zo’n tas mee, maar zij is een beetje gekkig. Wat hij er altijd in heeft?!

1 like

Ik denk dat boterhammen met pindakaas en hagelslag, flesjes water en een statief tot de standaarduitrusting behoren.

23 likes

Haha nee maar ik keek net de vlog dat ze naar het tuincentrum gingen om een kerstboom te kopen, dus ik dacht wat neem je dan mee in een rugtas als je max 2 uurtjes van huis weg bent. En het was me al vaker opgevallen dus vandaar

Want heeft Anna toch weer “bijzondere” schoenen gekocht. Gelukkig kosten ze maar 885 euro. Vinden mensen dit echt mooi of alleen leuk omdat het van Prada is? Ik snap dat smaken verschillen maar dit lijken toch plastic schoenen van de primark of zo?

16 likes

Hahah dit is echt precies de reden waarom ik denk ik maar ga stoppen met haar vlogs te bekijken. Ik daar zó niet tegen, ook niet als mensen zo tegen baby’s praten. Ik cringe te hard daaraan.