Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Antwoord: nog meer offtopic

Zou voor jou bijv. €2000 verdienen met een Instagrampost een doel kunnen zijn? Of is er ook een soort ‘bovengrens’ aan het ‘minder tijd, meer geld’-idee?

Hmm goede vraag; ik denk het persoonlijk niet, maar dat is meer omdat ik ook nog wel een beetje inhoud of uitdaging wil in m’n werkzaamheden en geld ook niet mijn belangrijkste drijfveer is. En ik zou me rot vervelen als ik bijv maar 8 uur per week zou werken! De inhoud is ook wat ik bijv mis in het werk van veel influencers. Maar dat is imo niet te meten in tijd, maar in de nietszeggende content of spon die wordt gemaakt (verder niets mis mij, maar ik denk dat het voor veel mensen best saai is). Ik snap je punt wel: cynthia die beweert zoveel te werken is natuurlijk een bepaalde overcompensatie. Maar tegelijkertijd vraag ik me dan af: waarom? In principe is hoe zij haar leven indeelt toch heeerlijk?! Dat ze beweert zoveel en hard te werken is wat het belachelijk maakt.

Ps. Vind dit als ondernemer zijnde ook echt interessant om over na te denken.

1 like

Ik zei het gisteren al maar ben er nu over uit, ik kijk geen vlogMAS van Aimee

2 likes

Wow wat heftig :frowning: vooral zo met die kleine kinderen in het spel.

1 like

Ik vind het hele concept van influencers sowieso wel erg fascinerend. Hoe je ertoe komt dat je jezelf interessant genoeg vindt als persoon om alles te gaan delen, zeker als het delen van je leven dus je enige bezigheid is (haha, ik heb moeite om te omschrijven wat ik bedoel).

Ik speel de laatste tijd weer meer met het idee om het vloggen ook eens te proberen, aangezien ik objectief gezien wel een redelijk interessant/ongewoon leven heb (of toch voldoende materiaal/mogelijkheden/ideeën om interessante dingen te filmen) en het op termijn wel een slimme stap kan zijn om een merk (of op z’n minst online aanwezigheid) te creëren. Ik ben alleen bang dat mijn persoonlijkheid niet boeiend genoeg is :stuck_out_tongue:.

6 likes

Ik heb Anna Liss een tijdje heel enthousiast gevolgd, al is ze mij eigenlijk iets te zweverig. Maar jeetje wat zielig wat haar nu allemaal overkomt. We weten er natuurlijk het fijne niet van, maar het lijkt nu alsof ze er niet al te best vanaf komt… wel heel knap dat ze (nog) niet met modder gooit.

Als je de screenshots nog wilt delen houd ik mij aanbevolen :raising_hand_woman:

1 like

Echt precies dit. Ik trek haar zo slecht, juist omdat we maar 1 jaar schelen. Ze heeft toch ook tot vorig jaar ofzo thuis gewoond en nu werkt ze een beetje voor yt. Ik kan er mijn vinger niet precies op leggen maar vind haar zo kinderlijk en stoor me er echt aan.
Dus voor degene hierboven die suggereerde dat zij en Sarah samen een kanaal konden doen; liever niet haha want Sarah vind ik wel leuk.

2 likes

Snap die combi haar en haar vriend ook totaaaal niet. Ze laat hem nu meer zien ik de vlogs en ik begrijp het alleen maar minder, haha.

Hoezo is dat raar…?

Ik snap ‘m ook niet :woman_shrugging:t3:

2 likes

Zie dat het huis ook te koop staat

Geitenkaas (of andere kazen met sterkere smaak) staat er mijn inziens om bekend dat het lekker is om te eten met zoetigheden bijvoorbeeld honing of compote
Mozzarella smaakt naar niks en ik ken ook geen voorbeelden waarin men dat met zoetigheden eet dus vind het typisch dat ze uitgerekend voor die kaas kiest als vervanging voor de geitenkaas

12 likes

Oké refrase mozzarella heeft een zachte smaak

1 like

Maar je geeft nu zelf al antwoord eigenlijk haha! Mozarella smaakt naar “niks” volgens jou, dan kan ze dat toch prima eten bij pepernoten :grin:

Vooral omdat ze geen geitenkaas lust.

@HvO ik leef voor mozarella, yummm!

1 like

Begrijp me niet verkeerd ik eet ook graag mozzarella hoor! Maar het is geenszins te vergelijken met geitenkaas en het lijkt me daarom ook niet lekker met iets zoets als pepernoten

Maar gelukkig hoef ik t niet te eten :smiley:

11 likes

Oh ja daarom vind ik mozzarella juist een logische keuze, dat is bij veel dingen lekker. Geitenkaas vind ik ook niet te nassen dus ik vind het geen rare keuze.

1 like

Ik ook en ik kijk net zo als de dochter van @anon12348926 naar die foto

3 likes

Denk dat het bij dat recept juist gaat om de combinatie van geitenkaas met pepernoten en dat die combi heel lekker is in een maaltijd. En om dat nu te vervangen met mozzarella is het hele idee van dat recept weg. Want de combinatie mozzarella en pepernoten lijkt mij nou niet zo speciaal of lekker. (Zegt niks over dat mozzarella verder niet lekker is ofzo). Denk dat @Alchemy dat ook bedoelt. Kies dan een ander recept uit waarin de combi met pepernoten echt naar voren komt.

14 likes

Ohnee ik hoop echt niet dat al die mensen werkelijk allemaal naar Brugge willen gaan want de laatste jaren is het zoveel verergerd van toeristen. Ik vind het echt niet meer leuk om, vooral op een zaterdag), door Brugge te lopen want het loopt bomvol van de toeristen :pensive: erger ik me zo aan.
(dit moest er even uit haha)

1 like

Hahahaaaa :grin::grin::grin:

Die vlogs zijn maar een heel klein deel van haar dag he. Wij zien het meeste niet en ik vind het ook niet netjes van je om op basis daarvan te gaan oordelen of haar vriend wel of niet bij haar zou passen. Mocht Lotte hier meelezen is dit ook echt niet leuk voor haar om dit over zichzelf te lezen. Dat het gaat over een outfit die niet mooi is, of een vlog die niet zo boeiend is, à la. Maar oordelen over iemands relatie vind ik niet netjes.

30 likes