Wow ja ik was in brugge laatst met een vriendin en we verbaasden ons echt over hoe ze tegen ons deden, vrij onbeschoft of in ieder geval totaal niet (klant)vriendelijk
Lijkt de beginscĂšne van een fetisj-achtig filmpje waarin Bonnie een kleuter nadoet met dat hoge staartje
Dan sla ik Brugge even over voorlopig.
haha ik vind dit wel echt een leuke taart
Ik ook! Maar dacht wel van âhuh oranje aubergine?â haha
In Bonnies vlog zeiden ze dat Sarah en Lotte 28 zijn en Bonnie 26, dus zoveel schelen ze niet in leeftijd!
Je bijft logeren en wat is erger
- Je beste vriendin doet basisschoolgymnastiekoefeningen op een luchtbed
- Je beste vriendin heeft 15 knuffels op haar bed
0 stemmers
Dit is echt speculatie ten top, maar Ginny van Ginny Werkt is hele goede vriendinnen met die AnnaLiss en twittert net dit, terwijl dat appartement net op funda staat?
@supermercado @anon808047 dit artikel is idd geen goed voorbeeld als je dat andere langere stuk niet hebt gelezen. Zal de screenshots straks als ik thuisben ff uploaden. Komt erop neer dat deze entrepeneur het nogal breed laat hangen maar geen van de bedrijven opgezet met de erfenis van zân vader succesvol is. Daarom wil ie zân huis denk ik ook gaan verhuren. Las net dit op Twitter, gaat dus over Annaliss:
Aan zie nu pas dat je me net voor bent maar het gaat om haar hoor! Zal wel een huurder gevonden zijn.
Bonnie 26?? Ze lijkt wel 19
Ik zou Nick vooral ouder schatten dan Bonnie, omdat ik hem volwassener (of Bonnie vooral kinderlijker) vind overkomen.
Lotte zou ik eerder rond de 25 schatten. Sarah vind ik wel als 28 overkomen, ik vind haar wel volwassen overkomen.
EDIT: bij nu bij het stukje in Lotte dâr vlog dat ze Bonnie wel Mac Soft and Gentle voor dâr verjaardag wil geven en dat Bonnie was van NEEEH dat is VEULS te DUUR en ik was al helemaal klaar om los te gaan, maar ik geef eigenlijk ook cadeauâs van max vijftien euro dus vooruit ik ben het met Bonnie eens.
Maar ik zou het wel subtieler brengen haha
NOG EEN EDIT: Ik vind Bonnie ondanks mijn gezeik verder wel gewoon leuk om te volgen, maar gewoon met mate. Net als Lotte en Sarah.
Nog een fucking edit: wooow haha never mind ik ben minder gierig dan Bonnie. Dat stukje met die lippenstift. âDoe maar van Saarâ (rode lippenstift voor Lotte, had ze zelf niet mee)
Ik wilde net op @Insouciance reageren over de misplaatste trots op het druk zijn bij zzpâers (of mensen in het algemeen. Ik was in mijn begintijden echt zo; hoe drukker hoe beter, terwijl het toch eigenlijk heel fijn is dat je (meer dan) genoeg kan verdienen door minder te werken. Mijn doel is nu (even heel plat) < winst en >werk hahaha. Los van andere doelen natuurlijk he haha
Lijkt me een slim doel!
Het hangt ook wel af van het soort werk dat je doet en voor wie; veel van de klussen die ik krijg hebben bijvoorbeeld een vaste vergoeding en een korte omlooptijd. Dan is het soms dus echt kiezen tussen geld of vrije tijd. Beetje take it or leave it. Maar me wat meer richting beter betalende klussen bewegen zou slim zijnâŠ
Sorry voor het offtopic-gelul trouwens.
Busted
Maar kan je inderdaad weer zelfgemaakte glitterslijm in doen. Ik breng de kleuterklas nog op ideeen ook. Superhilarisch de slappe lach hi ha ho
Ja, dat idee heb ik bij al haar filmpjes. Wel een goede zakenvrouw dan
Haha nee klopt, het is natuurlijk ook niet altijd zo zwart/wit als ik het schets.
Maar ergens denk ik dat als je bijv. 80uur moet werken om rond te komen, dan doe je iets verkeerd. Dat is anders dan 80uur werken omdat je dat bijv. wil/nog meer geld wilt verdienen/heel langzaam werkt bij wijze van spreken. Hoe cynthia haar vind ik persoonlijk begerenswaardig en voor mij een doel; zo weinig werken en klaarblijkelijk toch rond kunnen komen. Toch haalt zij daar geen trots uit, in plaats daarvan doet ze alsof ze 30 tot 80 uur in de week werkt? Ondanks de ongeloofwaardigheid, vele vakanties en halflege planners. Waar komt dat vandaan? Ik zie dit vaker (met name bij medezzpers) en vind dat gewoon een interessant fenomeen en ergens ook wel heel jammer. #nogmeerofftopicgelulhaha
Goed gezegd!
Wat Cynthia (en anderen) doen heeft er misschien ook mee te maken dat het juist weer genant/belachelijk wordt gevonden als mensen veel verdienen met weinig âeffortâ. De meeste mensen die hier posten vinden het vrij oneerlijk hoeveel geld influencers soms verdienen. Misschien willen die influencers door te doen alsof er meer uren in hun werk gaan zitten hun verdiensten goedpraten.
weer meer offtopic
Zou voor jou bijv. âŹ2000 verdienen met een Instagrampost een doel kunnen zijn? Of is er ook een soort âbovengrensâ aan het âminder tijd, meer geldâ-idee?
Jill heeft als challenge voor zichzelf 3 gerechten met pepernoten erin verwerkt maken
Heeft ze een kookboek waarin allerlei recepten met pepernoten staan, kiest ze een salade uit met geitenkaas en pepernoten. Maakt ze de salade met MOZZARELLA want ze lust geen geitenkaas?! đ€Š
Ik heb Yara een tijd niet meer gevolgd, maar ik kijk nu haar vlogmas-video van vandaag en ik vind het wel erg goed dat ze toch eens benadrukt dat de hoeveelheid spullen en kledij die je bij influencers ziet, absoluut niet normaal is.
@Briseis Ik denk dat het inderdaad gaat om het âverantwoordenâ van hoeveel ze verdienen. En misschien ook een deel serieus genomen willen worden.