Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

image

Wat is er mis met ome Adolf gifjes.

13 likes

Deel 2 staat online!

2 likes

Ik heb ‘m gisteren gekeken en ik snap de hele “serie” eigenlijk niet. Om het voor zichzelf af te sluiten zegt ze, maar eigenlijk bedoelt ze gewoon dat ze er dik mee kan cashen.

12 likes

Is het hetzelfde verhaal als een tijdje terug? Over die gast die vreemdging ofzo? Of is dit een “nieuw” verhaal?

1 like

Samenvatting anyone?

Sorry ik heb denk ik te veel naar co & co gekeken, en het stond ook ik het artikel :stuck_out_tongue:

1 like

Oh ik had het gevoel dat ze toen een tijd veel met elkaar omgingen (Monica en Jipp) en daarna helemaal niet meer. Maar dan heb ik het verkeerd gezien!

Volgens mij hetzelfde, maar dan heel langdradig vertelt. Deel 1 was 20 min, deel 2 30 minuten en er komt nog een deel 3.
Ik heb het maar half gevolgd toen ik huishouden aan het doen was met mijn hoofdtelefoon en te lui was om terug naar de laptop te lopen om een volgend filmpje op te zetten.

Maar goed, alsnog erg k*t dat die gast haar zo heeft gebruikt.

1 like

Ze date een leugenachtige vent die ze toch maar geloofd want heel erg verliefd. Ze betaalde ook alle dates, maar verliefd.
Toen hij een visum voor Nederland nodig had, heeft ze hem in huis genomen en bleef hij verder liegen en voelde ze zich totaal niet op haar gemak bij hem. Ze voelde zich soms bedreigd, hij controleerde haar,… Ook de huur en andere kosten betaalde ze nog steeds heel veel voor hem.
Later kwam ze er achter dat hij tegen een andere vrouw ook heel erg loog en daar ook bij woonde. En nu komt deel 3…

Maar volgens mij heeft ze daar al eens een kortere video over gemaakt want ik kende het verhaal al.
Ze maakt de video ook als naslagwerk voor haarzelf.

Heftig verhaal wel.

2 likes

Heftig verhaal, en respect dat ze dit allemaal verteld maar ik heb bij Yvonne altijd een dubbel gevoel, alles voor de clicks en $$$$

8 likes

En de aanval in de douche?

1 like

Soms kwam hij heel agressief op haar af en ontplofte hij, ook een keer toen ze dus (naakt) in de douche stond en hij de deur open trok en ontplofte en zij zichzelf helemaal klein maakte en hij dan opeens helemaal omsloeg en haar weer wou knuffelen en haar troosten (terwijl hij juist degene was voor wie ze bang was).

Moet zeggen dat ik het ook een langdradige reeks vind maar het blijft me wel boeien (heb een deel gewoon op de fiets geluisterd haha).

1 like

Ja, dat heb ik natuurlijk ook wel bij haar. Maar alsnog erg dat ze haar zo heeft laten vangen door een verliefdheid. Blijft erg dat ze dat heeft meegemaakt.

Dat is een Fizzgig uit The Dark Crystal.

7 likes

De vlog van Lotte gaat ook over de sleepover, eerst beginnen ze met koprollen te doen, en dan vraagt Bonnie of ze een kunstje mag doen op Lotte.
Dit is het kunstje:

WAT IS DIT?!?!

95 likes

Ergens denk ik wel, hoe fijn zou het zijn om niet/nauwelijks gêne te hebben zoals Bonnie. Ik ben het tegenovergestelde van haar :’)

32 likes

Omg deze vlog is nog debieler.

En er zat geen drinken in de kopjes thee van de Instashoot!! (@Trenchcoat)
“Is toch een soort van extra detail zo’n kopje op de bank”

4 likes

Ik heb door de posts hier weer voor het eerst in tijden een vlog van Lotte gekeken, maar ik had gewoon de hele tijd zo’n cringe gevoel. Ik vind het zó awkward en onnatuurlijk overkomen allemaal.

4 likes

Wel leuke kopjes vind ik die met die auto’s erop! Weet iemand waar die van zijn?

Waarschijnlijk Action of Big Bazar ofzo