Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik kan hier echt niet over uit?? Wat denkt hij zelf???

ja maar niet alle Duitsers praten zo infantiel toch?

4 likes

image

38 likes

Vind die twee zulke relschoppers op twitter en helemaal niet bij Jenny passen. Gun Jenny veel omdat ze altijd zo aardig is/overkomt, maar tegenwoordig samen met Sabine vooral vind ik haar veel minder aardig overkomen.

2 likes

Zou die eronder Denise Evelien zijn? En dan Evelien Sarah en dan zijn we weer bij het begin. Wat is dit met al die dubbele naam vloggers met een paar duizend abo’s? Hoe is hier nog een markt voor?

38 likes

Ja echt fascinerend hoe goed dit haar staat.

2 likes

Het staat haar prachtig vind ik, tof dat ze dit doet en laat zien als voorbeeld hoe het ook kan. Ik ging overigens stuk om het gedeelte dat haar vriendinnen dr een bloempot kapsel probeerden aan te meten

2 likes

Over Jennie gesproken. Zie dat Jill in Praag is, zou Jennie niet ook mee gaan? :thinking:

Wat ik echt niet snap is hoe sommige YouTubers filmen dat ze een filmpje aan het kijken zijn op YouTube en dat ze dan praten terwijl het filmpje afspeelt. Ik ben echt iemand die een video gewoon wil volgen en ik kan er echt niet doorheen praten hoor.
Ook ik de vlog van willemijn, zegt ze dat ze op de fiets een podcast aan het luisteren is. Nou sorry maar je hebt dan echt w 30 sec gemist die je niet kan terugspoelen omdst je op de fiets zit. Ik heb de vlog van haar op pauze gezet om dit hier te typen.
Ik ben vast niet de enige die dat doet of wel?

• Ik doe vanalles tijdens het YouTuben
  • Ik doe alleen ‘hersenloze’ dingen tijdens het YouTuben
  • Ik doe helemaal niks tijdens het YouTuben

0 stemmers

En met hersenloos bedoel ik bijv kleuren, simpel spelletje op je telefoon, etc.

Annaliss ligt dus in scheiding en die ex heeft nu een relatie met Kimberly Klaver. Ondertussen komt er steeds meer drek over die kerel naar buiten die ik consumeer alsof het de gehaktballen van mijn oma zijn. Neem dit artikel op Q.uote: https://www.quotenet.nl/Nieuws/Sapjessappelaar-Michel-van-den-Bergh-zet-miljoenenappartement-in-de-Vondelbuurt-te-koop-218242 (het lange artikel waar ze onderin naar verwijzen heb ik gekocht op Blendle, bij interesse zal ik screenshots plaatsen). Zij zit nog in dit huis geloof ik dus zal er binnenkort uit moeten.

Extra saillant omdat Annaliss in haar laatste vlog aangeeft dat het nogal moeilijk loopt allemaal maar in het belang van de kindjes en het verloop (nog) geen details kan geven.

6 likes

Even een random vraag tussendoor.
Hoe fake was de vriendschap tussen Monica en Jipp op een schaal van 1 tot Instagram-fluencer lippen?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Ik kom er net achter dat ik al 2 maanden geen massavlogs heb gekeken en dat voelt goed! Minder ergernissen, top dit.

12 likes

Ik haal deze 2 altijd door elkaar!

Ik had niet het idee dat het fake is, zij zijn toch al langer bevriend? Monica was ook op haar bruiloft bijv.

1 like

Was? Is hij nu over dan? Ik had eigenlijk ook niet het idee dat het een neppe vriendschap was hoor! Monica kwam op Jipps bruiloft idd, ze laten hun kinderen met elkaar spelen, denk dat je niet zo ver gaat als de vriendschap nep is.

3 likes

Mo was in de eerste week na de bevalling al op kraambezoek bij Jipp. Denk dat het ook wel meevalt, vind hun wel beetje zelfde types eigenlijk.

4 likes

Wat voor ‘drek’ dan? Het enige dat ik niet kan begrijpen is dat hij nu met haar voormalige boezem gaat, wat een GTST-situatie

1 like

Hahaha wat is dit voor geweldig beest? Komt dit uit een progamma?

Geen idee, dit was de enige nein gif zonder Hitler haha

14 likes

Haha heeft zijn nieuwe vriendin haar oude implantaten overgenomen? :thinking::joy:

Sorry ik heb geen idee wie deze mensen zijn

3 likes