Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

Ik skip altijd alle stukjes muziek, intro en sfeerbeelden. Dan blijft er nog 3 minuten over en die zijn best leuk.

7 likes

Hahaha ja inderdaad, je hoorde hem al aankomen maar helaas werd hij afgekapt.

1 like

Kom maar meit

1 like

Voordat ik de hele tekst had gelezen dacht ik serieus dat dit een parodie was om te onderstrepen hoe dom dit hele influencer gedoe nou echt is

En toen las ik verder :cry:

7 likes

Vond het zo gek dat ik vandaag dat testbericht dan kreeg en je dan kan kiezen dat je dat niet meer wilt ontvangen? Hallo ik vind dit soort meldingen gewoon verplicht.

2 likes

Maar als je het opeet raak je toch ook eerst de verpakking aan en dan de chocolade?

3 likes

Sommigen vinden die berichten irritant.
Ben ook weleens wakker gemaakt vanwege een brand in Rotterdam. Niet zo leuk als je dichterbij Den Haag dan Rotterdam woont.

1 like

Dat je haar minder leuk vindt door met wie ze omgaat?

Waarom eigenlijk?

O serieus? Ja dat begrijp ik dan wel weer. Ik heb volgens mij nog nooit zo’n bericht gekregen, had het idee dat die echt uitgezonden werden in geval van halve wereldramp oid.

Bij een grote brand wordt het verstuurd zodat mensen hun ramen etc. dicht doen omdat er gevaarlijke stoffen vrij kunnen komen. Vind ik een best logische reden om te doen.

7 likes

Wat ik dus niet snap, mijn telefoon is wel aangemeld, maar ik krijg die alerts nooit? Ook niet die test die ze vandaag sturen. Heel onhandig!

2 likes

Ik vind het ook mega irritant dat zij “vlogMAS” zegt
Het is “vlokmuhs” let eens op

3 likes

Jawel maar de meesten doen wel iedere vlog iets kerstachtigs toch? Of is bonnie gewoon cray, haha.

3 likes

Nou idd. Vind je gewoon realistisch. Lijkt me best leuk een hele dag met Mn vrienden kerstfilms te kijken, maar wij hangen dan gewoon in oude uitgelubberde joggingbroeken en een afgrijselijk oude trui met lelijk haar en een paar flesjes wijn en gewoon enorm veel chips en zooi en niet dit neppe gedoe en als ik een foto zou willen maken zou die uit Mn hand gekaratechopt worden denk ik.

Ik wil ook even mijn totaal ongefundeerde mening kwijt dat Lotte’s stem mij echt geïrriteerd maakt, zij praat zooooooo ontzettend irritant met een soort kinderlijke slis en het is net of ze een personage opzet die 13 jaar oud is. Bonnie ziet eruit of ze 13 is en schreeuwt, maar bij Lotte is het echt niet te harden. Het derde meisje ken ik niet.

34 likes

Ik vind het net K3

22 likes

Volgens mij zit er een licht Duits accent in de stem van Lotte. Bij haar zus hoor je dat duidelijker.

1 like

Ik scrolde langs de foto en mijn eerste gedachte was idd, huh wat doet k3 hier nou?

2 likes

Haar moeder is Duits toch

Ja klopt, het was geen linguĂŻstische analyse van mijzelf haha

4 likes