Klopt, maar het is al heel anders dacht ik. Draagt nu flared broeken. Durfde eerst nooit rokjes aan, alleen maar broeken, omdat ze dacht dat het haar niet stond.
Ohja van de pyjama’s + sokken speciaal gekocht voor the Gramzzzz (insta). Maar sorry dat ik het zeg, vindt hun inderdaad altijd zo kinderlijk overkomen. Maargoed misschien ben ik nu een hater maar ben gewoon moe en vraag me af of er uberhaupt wel drinken in die mok zit. Of die soepmok op de bank. Wel handig voor de kringen op je bank. Of er zit zelfgemaakte glitterslijmzzzzzz in die mokken, ook superleuk.
Ik snap die shots waar ze de camera neerzet en er dan voor gaat dansen met de kinderen in elke vlog nooit zo.
Leuk dat ze dat doet hoor, maar moet dat er werkelijk ELKE vlog in ik vind het gewoon zo bedacht en daarom genant (net zoals van die “ik maak heel hard schoon” shots), maar dat geldt misschien wel voor alles van vloggen.
ik vind dat ze verder vrij weinig klaagt eigenlijk, ik vind haar op zich wel positief altijd.
Wow… dit ziet er hysterisch uit hahah
Maar Bonnie heeft wel echt een grote teddybeer
Hilarisch, bedoel je?
wow sinds wanneer heeft zij twee kinderen
wist ik dit?
de goeie oude tijden, willemijn op haar kamertje/studiootje als student en make-up vidssss
Hahahaha voel me echt heel zuur maar werd hier bijna chagrijnig van, komt echt door wil
Dat kindje van Monica
Ik kijk de vlogmas van Yara maar het is niet echt vlogmas, meer gewoon dagelijks vloggen.
Wel chill dat zij gewoon veel dingen doet naast vloggen. Ik kijk het liefst naar iemand die werkt.
Skippen jullie ook altijd die Rodi intro? Zo’n irritant muziekje en het duurt ook zooo lang voor mijn gevoel haha. Ik kan sowieso slecht tegen al die intro’s van haar voor alles. Ook weer die intro voor de kalenders🤨
Ik cringete echt heel erg van haar intro. Van die hele vlog trouwens, heb hem halverwege afgezet.
Ik denk er eerder aan dat heel veel mensen die verpakking hebben aangeraakt in de supermarkt en al en hij nu tussen de popcorn ligt maar misschien ligt dat meer aan het deeltje smetvrees in mij
Hoezo smakeloos? Ik vind het ethisch best verantwoorde reclame. Beter reclame voor deze doeleinden dan voor iets wat werkelijk geld kost, toch?
Ik was de comments aan het lezen en onderaan staan comments van kinderen, ben zo blij dat ik niet in deze tijd ben opgegroeid
Ik heb bij deze shots altijd het gevoel van ‘kijk mij eens leuk doen met mijn kind, ik ben een heel goede moeder’
trouwens ik word echt ongemakkelijk om deze gif zoveel keer na elkaar te zien haha
Ik vind een foto waar je nonchi over straat loopt terwijl je doet alsof achter je een atoombom is afgegaan en dan eronder zet dat je niks in de gaten hebt nogal dom en smakeloos. En stupide.
Bonnie is al de hele dag misselijk dus wil iets verantwoords eten wat rustig is voor haar maag: pasta met ketchup
The fuck?
Ik ging ook stuk dat ze vroeg aan Lisa: heb jij ook zoiets dat je eet als je ziek bent? Lisa: ja kippensoep. Bonnie: oh ja…
Nu wil ik ook logeren.
Haha ja Lisa probeerde ook nog zoiets te zeggen van ja lijkt me niet dat pasta met ketchup zo verantwoord is, maar ze kreeg de kans niet echt.