Hahahahha
Ugh wat smakeloos
Ik heb dit ook wel een beetje, weet niet waarom.
Moeten mensen tegenwoordig hun mobiel nog daarvoor instellen? Bij mij is dat automatisch gedaan
Oh mijn god die knuffel erbij ook
He he he he! Geen knuffelshaming hier!
Hahaha knuffel shaming all the way, stel je komt bij een jongen voor het eerst thuis en hij heeft 15 knuffels op zijn bed. Wat doe je dan?
15 is misschien wat veel maar ik vind het wel cool als iemand nog een knuffel heeft. Zolang ik hem voor het seksen uit bed mag gooien dan.
Ja okeoke, ik wou de âraarheidâ aangeven, maar 15 is misschien net tĂ© raar hahah
Bonnie heeft ook speciaal die matching pyjamaâs gekocht
Ja las op de site dat het bij de meeste automatisch gaat, maar bij een iPhone bijvoorbeeld niet. Dus in die zin goed dat die controle er nog elk jaar is, want op de site staat ook hoe je het dan wel in kan stellen.
Lotte is wel verander qua kledingstijl, niet meer zo standaard. Leuk om te zien, want ze heeft een mooi lichaam.
Omg Nick in die eerste kerstvlog van Bonnie met dat muziekje in t begin en later als ie zân cadeautje gaat zoeken. Ga ik dus echt he le maal stuk om. Ik vind Nick altijd megagrappig
Ik kan hier geen 15 meer lezen zonder te gniffelen om die 15 accounts
Ik weet niet of wil en tien nou in het mommybloggerstopic horen maar ik trek die vlogs steeds minder. Alleen maar geklaag over Djurre die weg is. Zijn zoveel moeders die het altijd alleen moeten doen.
Ze wil gewoon veren in dâr kont en horen dat ze alle vegaballen de lucht in kan houden zonder djurre.
Ja moeten wil en tien niet naar mommy blogger verhuizen?
Ik krijg bij hen altijd het idee dat ze alles doen voor de vlog. Ook die koprol zo op bed in hun matching pyamaâs en dan elkaar opmakenâŠleuk voor de vlog togg
Snap die vriendschap gewoon niet zo.
Ik vind haar kledingstijl nog steeds best wel standaard eigenlijk. Wel leuk verder hoor. Maar niet heel erg apart oid.
Haha lekkere dooddoener weer dit