Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja en niet eens dat je dan ergens in dienst moet zijn maar ze had weinig in haar leven leek het, voor zover je het kan zien. Vanuit huis werken, alleen hardlopen of met haar familie en dan af en toe bij haar ouders langs en Netflix. Ze leek een beetje eenzaam of niet zo blij? Ik keek de blog van gisteren net en daarin ziet ze er heel blij uit.

1 like

Zal weer eens gaan kijken! Ik ben vorig jaar gestopt met volgen want ik vond het allemaal wel veel van hetzelfde en weinig inspirerend/motiverend.

Viel mij ook op in deze video!

Gomi,? Daar kijk ik ook naar

1 like

Ik vroeg me dus precies hetzelfde af! Haha. Ze zijn wel leuk en vrolijk samen en qua sportliefde passen ze ook wel goed bij elkaar.

2 likes

Soms denk ik echt wie kijkt er net als ik op die websites, dus ben blij dat andere hier ook die sites lezen haha

2 likes

Haha ja zo mee eens! Wie gaat er nou bij haar coach langs voor ontbijt en op de bank in minuscule sportoutfit met de benen in de lucht de kuiten rollen terwijl hij dat filmt? Iets té persoonlijke relatie dan alleen coach / atleet relatie als je het mij vraagt. Maar het zal wellicht allemaal voor het boek zijn. Hoop wel dat ze dit blijft doen na haar boek want het maakt haar leven wel leuker.

5 likes

HELDIN! Thanks. En wat een gezeur zeg
 Het is wel makkelijk om het af te schuiven op je onervarenheid :stuck_out_tongue:

1 like

Dat van die vergelijking met fotos van je ouders van vroeger maakte de huismuts ook in een comment onder een YT video.
Iets met “je wil toch mooie fotos en beelden van hoe je klein was”

Maar inderdaad, die hebben je ouders niet met de rest van de wereld gedeeld
 zo krom.

8 likes

Ja! Al die facial expression echt teveel nu!

2 likes

Snap er ook niks van. Oh jeej hij zit met allemaal hackers, ze hebben verbinding via VPN en dat valt even weg dus dat is creepy? Nou oke zal wel. :rofl: Zijn vast ook hele boeiende gesprekken die ze hebbben
 “schatje ik heb weer 48 nieuwe gelpennen gekocht bij de Action en allemaal andere meuk!”.

17 likes

Ja gadver je zal het maar zoals letterlijk iedereen die voor 1995 is geboren moeten doen met analoge afgedrukte foto’s en misschien een paar home videobanden. Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe ik eruit zie??

4 likes

Omdat het gevoelige informatie is voor als dat kind ouder is?
Ik zou niet willen dat er een video online staat waarin mijn ouders het over mijn poepluiers hebben.

2 likes

Oh en haar broek is ook weer te groot jongens, kan Ă©cht niet. Nu lijkt ze breder dan ze is :eek:

Ik weet niet waarom ik haar ĂŒberhaupt nog opzoek als het hier over haar gaat want ik trek die vocal fry van haar echt NIET.

2 likes

Aan de andere kant denk ik trouwens wel; als zo’n kind oud genoeg is om een mening hierover te hebben en aangeeft dat het van youtube af moet, welke ouder zou daar niet naar luisteren. Dus in hoeverre gaat zo’n kind er later last van hebben dat ie online staat/heeft gestaan. Hoewel ik dan alsnog denk dat je bepaalde zaken niet moet bespreken zoals hun al aangeven.

Het viel me op in de laatste video dat ze in ieder geval echt een goede band lijken te hebben, zag er echt gezellig uit. Geen idee of dat normaal is als je zo intensief traint met een coach of dat er sprake van liefde is, maar vond het in ieder geval leuk om te zien en zou het Annemerel ook wel gunnen. Ben trouwens echt beniewd naar hoe ze de marathon gaat lopen en ga haar boek ook wel aanschaffen denk ik!

Wat op internet staat krijg je er nóóit meer af. Dus als zo’n kind aangeeft dat het eraf wil zijn er nog steeds duizenden mensen die screenshots en filmpjes van het kind in bezit hebben. Als je al weet te verwijderen wat jij gepost hebt heb je ook de partijen die je foto’s kopieren (shownieuws, rtl boulevard, fanblogs en accounts en enger nog: mensen die de beelden in persoonlijke opslag hebben nog).

7 likes

Ja maar vindt dat alsnog anders dan dat het daadwerkelijke filmpje makkelijk te vinden is op youtube door leeftijdsgenoten ivm pesten.

Plus, ik denk eerlijk gezegd niet dat een jong kind hier al over na zal denken. Misschien dat het pas een ding wordt als je naar de middelbare school gaat. Dan heeft het al jaren online gestaan en heb je geen idee wat ermee is gebeurd.

@flwhrs Ik denk niet dat een jong kind het kwaad van zo’n video in zal zien. Pas wanneer het negatieve aandacht krijgt door bijvoorbeeld pesten zou je het weg willen hebben en dan is het al te laat.

1 like

Dat bedoel ik ook. Tegen de tijd dat het kind erover kan nadenken en zijn mening gevormd heeft ben je als ouder fors te laat met aanpassen op die mening

5 likes