Op Instagram maakt ze ook steeds foto’s uit zo’n hoek boven haar hoofd en trekt dan haar wenkbrauw op. T begint me nu een beetje te storen
Ik wil geen roddel de wereld in helpen maar zou er iets opbloeien tussen annemerel en haar coach? Of heeft hij een relatie? Kan me voorstellen als je zo intensief met elkaar traint dat je dan een intense band krijgt (die misschien lijkt op verliefdheid of het misschien wel is?).
Wat denken jullie
Ik heb bij haar het idee dat ze echt een beetje seksloos door het leven gaat, maar dat zal wel zijn omdat ze het gewoon allemaal privé houdt.
Geen idee maar ik gun Annemerel wel een leuke sportieve vriend! Ik vind het jammer dat haar content alleen maar hardlopen is want daar heb ik niks mee, maar vind haar wel een leuke meid.
Ze hield het vroeger ook redelijk privé, maar ik gun haar ook wel een leuke sportieve man (mocht ze die nog niet hebben gevonden).
Haha yesss ben trots op je dedication! En damn, een uur met haar stem inderdad, mad respect.
Sowieso gaat ze die ene guy die hielp organiseren voor alles blamen. En de locatie. Hoop voor iedereen die een kaartje had gekocht dat ze hun geld iig terugkrijgen!
Ik lees nu even op haar blog, kende haar niet, maar waarom gebruikt ze geen hoofdletters?! Zo jammer want ik vind het vervelend lezen.
Haha zo kan je het ook omschrijven
Voordat ze met dit sportavontuur begon had ik het gevoel dat ze niet goed in haar vel zat. Ze had een beetje het leven van een 40±er (wil hiermee niemand beledigen) alleen dan werkte ze ook nog vanuit huis. Nu heeft ze veel meer contact en weer een doel en heuse lijkt haar goed te doen. Seks zou ook wel helpen
Ja leest echt heel vervelend, geeft een error in mijn hoofd haha
Ik vind het altijd zo irritant als vloggers zeggen “kijk ik heb zo’n grote puist op mijn kin!”
Echt alsof iemand zit te wachten op jouw puist??? Totaal geen boeiende info en ik word er altijd een beetje misselijk van.
En meestal is het dan een minipuist 1/10e van het formaat van mijn gemiddelde puist
Keek net de vlog van Monica en jeetje wat bizar hoeveel spullen zij binnen krijgt.
Aan de ene kant natuurlijk heel fijn om zoveel gratis spullen te krijgen maar mijn god wat moet je met zoveel troep in je huis?
Vloggers hebben een dagtaak aan het opruimen steeds denk ik hahaha
Ik denk dat wat ze nu laat zien in de vlog nog maar een heeeel klein gedeelte is, valt me op dat ze alleen de echt luxe producten laat zien.
Risico op spuit elfing. Maar zag ik net Linda de Munck in een videoclip van Ilse de Lange?
naakt?
Nee, dan zal het wel iemand anders geweest zijn hè
Met haar op een eiland zitten zou voor mij al één grote uithoudingsproef zijn, al die energie en dat geblèr niet te doen joh
Ja klopt, ik heb het niet eens afgekeken dat stuk met al die spullen. Maar Monica zei ook over een bijtspeeltje, ‘ja, ik heb er hier al zo’n acht van.’
Zou er iemand op het mediabureau (heeft ze dat?) zijn die sommige pakketen gewoon afwijst? Of kan iedereen gewoon alles maar daarheen sturen?
Moet je toch niet aan denken om elke dag weer zoveel spullen binnen te krijgen.
Ja, haar oude ritme lijkt me niet echt heel bevorderlijk voor je ontwikkeling, lijkt me dat je toch wat stagneert zonder collega’s of baas die je af en toe in het gareel roepen. En daarbij het missen van de sociale aspecten van een standaard baan. Ben best benieuwd of ze niet ondertussen allerlei Scharrels heeft of dat wat je ziet ook echt is wat er gebeurt.