Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Namen in spoilers toch? :frowning_face:

Eeeey en op zondag! Zei t toch haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Ik heb al gekeken op haar insta maar ik kan niets vinden. Ik brand van nieuwsgierigheid🙄 hoe heet Ze?

Ik vind het elke keer zo gek om te lezen dat bij die Jessie van Instagram/expeditie Robinson/miss Nederland, ze die lijpe tweede naam ook echt gebruikt (Jessie j.azz). Of is dit een bijnaam? Vind het heel kinderachtig staan ofzo

2 likes

Echt?? Ik vind het ook een beetje een aparte naam maar ik kon er maar niet achter komen of het een echte naam of bijnaam was.

Weg

3 likes

Nu kan ik wel zien dat Noor die parasollen waarschijnlijk niet in een andere kleur gephotoshopt heeft maar dat er gewoon een rij blauwe en een rij oranje parasollen stonden. Te zien op een van Bibi haar foto’s.

Thanks! Ze lijkt me idd een compleet ander type als Noor.

2 likes

omg ik dacht dus dat die baby bibi heette dus ik dacht huuuh wat is ze snel oud geworden. Keek ik op instagram blijkt dat oudere kind bibi te heten oke ik ben weer weg

12 likes

ik vind dit echt een beetje ongepast…

20 likes

Ik vind hem ook verschrikkelijk. Een vriendin van mij kent hen uit de plaats waar hij vandaan komt en hij probeerde haar vaak te versieren
En hij is in het echt dus minstens zo verschrikkelijk

1 like

De huismuts komt ook met een boek! Bron: instagram

1 like

Haha volgens mij wordt dat boek identiek aan dat van Wil & tien

4 likes

:roll_eyes:

WHY

1 like

Dat is ze ook! Ik heb kort met haar (die moeder dus) gewerkt, vond haar zo lief en zat echt niets kwaads in. Beetje zoals Bibi ook overkomt eigenlijk.

2 likes

Jiami gaat dagelijks vloggen op een nieuw kanaal en ze heeft een pony.

Haha ik dacht meteen aan een pony in de wei, door jouw reactie besef ik dat een haarpony misschien iets logischer is :sweat_smile:

5 likes

Haha ik dacht ook een pony in de wei😂

Zeker “how to je huis 365 dagen per jaar verbouwen en zelf op vakantie gaan”

12 likes

My little pony had ook nog wel gekund voor een -------cutesie---- lewk.