Ik dacht dit ook ja? Haha
En de huismuts gaat een boek schrijven… Verrassend zeg. Iemand uit YouTube land die nog geen boek heeft geschreven?
Ik dacht dit ook ja? Haha
En de huismuts gaat een boek schrijven… Verrassend zeg. Iemand uit YouTube land die nog geen boek heeft geschreven?
Ja ik, heb wel 7 hele abonnees dus echt tijd voor een boek!
Would read. Leer je me dan de perfecte wing te maken?
Sorry ik had duidelijker moeten zijn in mijn beschrijving haha, al lijkt Jamie me niet zo’n paardentype. Anyway, een pony in haar haren dus! Al betwijfel ik of hij echt is of dat het een opzet stukje is. Ze zegt er ook niets over in de video
bij de huismuts in de vlog die man in zn boxer dansend, is ook wel het type vergane glorie.
Daar is natuurlijk zoals verwacht een vlek in gekomen. (Witte blouse.)
Gelukkig maar dan dat ze Alexis Amman heet. Beetje jammer en ongepast om deze opmerking te maken over de naam van een baby van 3 dagen oud.
Ik heb mijn post naar het juiste topic verplaatst.
Wow ik heb net voor het eerst de vriend van jami li gezien en … zo unexpected gewoon?? Door dat hele boek en de zaadcontainersituatie had ik een mega opgepompte gladjanus verwacht. Vind hem meer een ‘sul’ (niet negatief maar gewoon niet ruig, heel average, heel droog in de video die ik bekeek).
Daar val je op toch?
Ik kwam vandaag achter het bestaan van dit topic en heb me uitstekend vermaakt!
Ik heb een account aangemaakt omdat ik zag dat Willemijn een lijstje met favo vloggers heeft gepost op haar story: annic, anna and jonathan saccone joly, de huismuts. Wel wat ik verwacht had, maar ook Jamie Li. Ben nu heel benieuwd hoe Willemijn kijkt naar de ophef omtrent het boek van Jamie Li.
Dat lijstje had ik niet gezien, maar ik zou dat dus best teleurstellend vinden als Willemijn Jamie Li en haar seksistische boek zou verdedigen. Dan is ze echt zo commercieel geworden dat er dus gewoon niets authentiek meer over is. En dat vond ik altijd juist zo leuk aan Willemijn en Martine.
Ik weet niet of dit hier moet of in het beutyblogtopic maar ik zit een video van 3 maanden geleden van Anna te kijken over aruba omdat ik daar binnenkort weer heen ga en ik dacht misschien heeft zij nog leuke tips die ik nog niet ken. In de beschrijving staat een lijstje met plekken waar ze is geweest en de linkjes erbij. De bovenste is “hier Holiday Inn weglaten” oeps, foutje? Het is sowieso 1 grote reclamespot trouwens dit filmpje.
Juicy! Spon deal gone wrong…?
Nah ze noemt het wel gewoon in de video en bovenaan de beschrijving dus denk gewoon vergeten weg te halen. Lach me trouwens kapot om de outfits die ze aan heeft, gaat ze een off road jeep tour doen in een soort wit tuinpak met fluffy panter slippers eronder…
Oh, nog een foutje ontdekt, in de video staat ergens ‘Het onderwaterleven op Bonaire is prachtig’ uhm in een video over Aruba?
Als daar je eetlust al van vergaat…? Bijzonder
Ik denk meer van waarom zou je zo op internet willen staan maar prima veel plezier ermee
Mijn god. Goed cashen. Maar waar verkoopt ze dat hoesje dan? Ik zat al in haar webshop te kijken maar daar zie ik ze niet.
Maar even, mag dit eigenlijk wel?