Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Volgens mij at in de vlog alleen bibi pizza, dus heeft ze daarmee geposeerd?

Mag Bibi lekker een koude pizza wegwerken want Noor moest er eerst 10 minuten mee poseren.

24 likes

Heeft iemand Sanneke’s instastory-rant bekeken? Iemand twitterde dat ze veel doodskisten/begraafplaatsen zag langskomen in haar tijdlijn en Sanne neemt het heel persoonlijk op en nu heeft ze daar iets van 10 instastories over geplaatst :rolleyes:

2 likes

Eens. Maar die tweet was ook helemaal niet aan haar gericht en ze doet dan alsof ze persoonlijk op iets wordt aangesproken? En dat dan op insta ineens helemaal uitgebreid gaan bespreken? Ik weet niet waarom maar die manier van doen irriteert me zoooooooooooo.

2 likes

Ik denk dat Josh aan 't bevallen is / of inmiddels al bevallen is. Keek even op d’r social media omdat ik benieuwd was of het al zover is, maar de laatste activiteit is toch al wel een tijdje geleden!

5 likes

Ka-ching Noor :rolleyes:

28 likes

Bevallen! Alexis heet ze, cute wel

26 likes

Leuke naam! Van Josh

Wow had die naam niet echt bij ze verwacht! Josh heeft wel d’r instaperfect after-bevallingsfoto haha, maar wel heel schattig

9 likes

Ik vind het een leuke naam en leuke foto’s. Heel lief :grin:

2 likes

Ik wilde dit net komen posten!!! Zij is niet goed

Ja of wel want mensen gaan dit kopen en zij gaat cashen en nog meer lelijke designer sieraden kopen

2 likes

Haha ik wilde net hetzelfde posten over die witte blouse.

Ik vind het ook een leuke naam!

1 like

Wat een lieve foto en mooie naam ook inderdaad!:heart_eyes:

Leuk!!!

Wat een leuke naam die lekker spontaan klinkt, toch vertrouwd maar ook origineel.

6 likes

Bizar!

1 like

Wat een leuke naam! Lieve foto’s ook op haar instagram

Haha idd en die baby heeft ook gewoon een normaal zacht pakje aan. Superlief!

2 likes

Wat een mooi kindje is het zeg! En vind de naam ook heel erg leuk.

Wat een leuke naam!