Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Inderdaad, dit is de laatste loze vlog die ik heb bekeken, en me afgemeld. wel het einde van een tijdperk hoor! Ik vond ze zo grapig toen ze nog op de studentenkamer van Willemijn filmpjes maakten. Maar de komst van 2WMN.nl was het begin van het einde, de moekes leven hun onbenullige leven in Leek maar lekker verder zonder mij.

4 likes

“oeps sorry”

12 likes

Heb er helemaal niet bij stilgestaan dat mijn ongenuanceerde tip van slechte invloed kan zijn, sorry. Het was mijn bedoeling niet, ik wilde er niemand pijn mee doen. Ik heb een hele fijne relatie waarin ik zulke dingen kan zeggen omdat we daar allebei al duidelijke afspraken over hebben gemaakt, bovendien dacht ik dat iedereen mijn uitspraken met een vette knipoog zou lezen. Ik zie nu in dat ik met mijn uitspraak zowel mannen als vrouwen tekort heb gedaan en dat spijt me heel erg.

Zoiets zou ik proberen denk ik

20 likes

Ben blij dat Bonnie weer terug is. Ik ben altijd zo gefascineerd door Bonnie en Nick.

7 likes

Monica zegt dat ze weer gezond gaat doen

Ontbijt ze met 5 (?!!) gekookte eieren met mayo en bosui op een cracker :’)

Dat wordt lekker ruften

28 likes

Maar dit vind ze dus zelf niet, ze heeft geen spijt van wat ze heeft gezegd en hoe ze dat verwoord heeft, dat is het kromme, ze blijft achter haar boek staan. Ze ziet zelf blijkbaar niet in dat het geven van tips hoe je je buikje en cellulitis kan verbergen vooral schaamte en onzekerheid voor dit soort uiterlijke kenmerken creĂ«ert. En dat ‘zin maken’ misschien een goede tip is voor moeders die al maanden geen seks met hun man hebben gehad, maar een minder goede tip voor een 15 jarig meisje dat net haar eerste vriendje heeft.

3 likes

Hey daar heb je Queen of Pizza’s weer.

2 likes

Ik heb de vlog na 2 minuten afgezet, ik trek haar manier van praten echt niet meer, met dr “ain’t nobody got time for that”
 al die maniertjes tegenwoordig, bleh.

2 likes

Supersorry

2 likes

Nee. In Amerika is homeschooling een stuk normaler dan hier. Het meeste doet Jessica zelf, soms zijn er bijeenkomsten met andere homeschooled kinderen en ouders, maar dat kun je geen les noemen zoals op een reguliere school.

1 like

Ja klopt inderdaad, dat vermoeden had ik ook niet hoor haha. Ze is helemaal niet bereid om na te gaan waarom ze zo veel onderbouwde kritiek heeft gekregen

Zijn er trouwens ook foto’s waar Noor daadwerkelijk pizza eet? Of is het puur een soort accessoire op haar foto’s.

1 like

A cat-shaped pizza.

19 likes

Ik denk dat het net zoiets als een chihuahua is, leuk accessoire maar je hebt er geen zak aan

5 likes

Wil’s favoriet volgens IG stories zijn onder andere Annic en Jamie li. :sweat_smile:

1 like
  • wat is er aan de hand met haar rechtertiet (links op de foto)?

• en er moet een streepje tussen heart en shaped :roll_eyes:

hoe deze vrouw hier een song van heeft kunnen maken, echt knap. die teksten my godddd

5 likes

Wat is er eigenlijk ooit gebeurd met dat drama rond Rachel en die dure Balenciaga-gympen die ze had besteld op Insta? Die heb ik nooit meer gezien.

1 like

O nee! Noor ‘lanceert’ Bibi en haar foto’s lijken sprekend op die van Noor

1 like

Vond het juist zo goed dat bibi’s Instagram gesloten was. Zo jammer dit

5 likes