Man man man, die nieuwe vlog van Jamie Li. Verschrikkelijk, wat heeft zij een bord voor dr kop zeg. In de vlog is ze het haar van dr zoons aan het doen, in hemdje en onderbroek… WHY, waarom in onderbroek?!
Omdat ze FUCKABLE AT ALL TIMES moet zijn natuurlijk!!
Jezuuuuus de vlog van Mo, 42 minuten.
Heb m net helemaal gekeken haha, misschien opbiechttopic waardig dit maar ik geniet echt van Mo haar vlogs en al helemaal sinds ze moeder is
Jaaa ik ook hoor! Maar 42 minuten moet ik ff inplannen, dacht kijk ff voor het slapen gaan…
Haha snap ik wel ja, doet niet onder voor een gemiddelde aflevering van een serie. Maar vind dat ook wel weer heel tof, een tijdje terug kreeg ze op EGF best wel wat commentaar dat ze zo lui was en haar vlogs zo saai en onregelmatig (toen vlogde ze ook nog wel dagelijks) maar sinds haar weekvlogs gaat het wel echt steady en zijn haar vlogs ook lekker lang en chill om te kijken vind ik. Monica is daarin wel echt vooruit gegaan
Same.
Maar ze hoefde niet 6 minuten friet te filmen terwijl ze dingen als ‘casis komt van de druif’ en ‘slagroom is toch van de koe’ met Danique besprak, dat was wel saai. Maar verder vind ik haar leuk.
Nu ga ik ff Wil en Tien kijken.
nou de vlog van Wil en Tien, om je het kijken te besparen
- Tien begint met een uitleg over wie ze is, want we kennen haar natuurlijk nog niet.
- Tien zegt in een ‘Marokkaans’ accent tegen Mike “he kerel ga je mee in die auto G”.
- ik keek de vlog met een koptelefoon op dus hoorde Wil tyfushard in mn oor niezen, waarvoor dank.
- werken in iets wat hopelijk een pyjama is met fashion sloffen.
- mike loopt buiten beeld aan een lamp, zie je niks van.
- Tien gaat “egoïstisch” een broodje frikandel vreten.
- heel lang verhaal in pyjama over iets met autos en tijd gaat snel en gaap
- er gebeurt helemaal niks, ze laat niks zien.
dus het was geen clickbait met dr ‘MIKE LOOPT AL!!!1!!?’
edit: correctie ik bedoel maik
Thanks voor je samenvatting! Dat laatste vind ik altijd bij de weekvlogs van Tien: je ziet haar alleen maar kletsen en weinig ‘echte beelden’. Mega saai.
Hij is echt verschrikkelijk.
Uitdagend topje heeft ze aan.
Waarom zit Sander aan een eigen tafel? Of is dat Sander niet?
Altijd als Martine tegen haar kind praat, moet ik denken aan met Loes… (vooral bij dit fragment, moet je even afkijken)
Mijn vriend zegt dat ik zo praat als ik tegen dieren praat (mega gênant want ik praat tegen ieder insect die ik tegen kom)
Ik denk dat deze tafel beter licht had voor de foto Ze heeft dus haar bord vast en die heeft nooit op deze tafel gestaan, anders zou het servet er niet liggen en het bestek ligt ook te smal voor het bord.
Ik keek net de vlog van Monica en ik vind het wel heel stoer van haar dat ze haar striae niet verbergt, maar gewoon ook laat zien. Fijn dat vloggers als Serena en Monica ook enigzins de realiteit laten zien.
Ik zit effe te denken, hè… Wat zou wel een adequate manier van reageren van Jamie zijn?
Hahha, waarom zou je ook een nepaccount maken met fotos van een bekend iemand? Daar is iedereen toch zo achter
Hahahahaha sorry ik moest hier echt heel hard om lachen