In mijn hoofd niet meer maar kan zo snel niet vinden dat ze ook daadwerkelijk niet meer samen wonenđ€ Dus ik weet het nu eigenlijk niet zeker haha.
Dionne en Enzo samen⊠Ik zie dat nog niet echt gebeuren. Of heb ik wat gemist? Weet dat ze in elkaar videoâs zitten de laatste tijd.
In zijn video van een week geleden zit Kaj nog in dat huis.
Er worden steeds grapjes gemaakt dat Milan geen geld heeft voor meubels. Zijn huis is ook nog wel erg kaal.
Zal hij echt geen geld meer hebben of boeit het hem gewoon geen fuck?
Komt hij van zân computerstoel af dan?
Ik denk niet dat als je zoân huis hebt en op vakantie gaat dat je geen geld voor meubels hebt.
Ik vind ze hier gewoon zo schattig samen, en ze zit ook heel de tijd te giechelen haha ik weet niet vind het gewoon heel lief.
Ook bijna al die comments gaan erover:
Volgens mij boeit het hem geen fuck. Want geld heeft hij echt wel (heel veel). Het is gewoon een beetje een kleuter met toevallig veel geld.
Laatste keer dat ik een video keek van Milan toen had hij gewoon meubels staan?
Heeft de malle meid een keer stofzuigen overgeslagen? #loedermoeder #jongensmama #yellowfeed
Ze vouwt twee manden met was morgen pas op ipv nu!!! #messy
Sorry, verkeerd gelezen.
Ik had het idee dat ze met opzet allemaal shots in ondergoed er in had. Meer dan anders naar mijn idee. Maar kan ook toeval zijn.
Nondeju nieuwe trend. Zal even de bijpassende hashtags aanleveren #playboybunny #issexy #vriendishacker #vandaaggeeninkijk
Gekke meid
Allemaal leuk en aardig dat nieuwe concept van âwil en tienâ op social media. Maar als je een ekte insta prinses wil worden, maak dan ook extra tijd vrij om mooie fotoâs te maken. Willemijn heeft gewoon een aantal fotoshoot gehouden de afgelopen tijd en nu plaats ze gewoon met tussenpozen telkens een fotoâs van dezelfde fotoshoot, maar dan net in een andere houden. âWil op de bootâ en âWil op dezelfde boot maar net wat meer van boven af gefotografeerdâ vind ik niet echt boeiend genoeg om twee keer in een week te zienâŠ
Ben benieuwd of ze dit concept aan blijven houden, of dat ze over een maandje toch weer terug gaan naar een wat echtere en minder matchty matchy feed. Ze hebben in het begin toch vrij veel negatieve reacties gekregen, maar ik weet eigenlijk niet of dat inmiddels al wat minder is geworden?
Nu nog in een te strak jurkje poseren bij een molen #fashionscenestyle.
Ik krijg de neiging om nu allemaal random dingen te fotograferen op bed. Een rookworst een rol pendaalemmerzakken en zo.