Aaah ik hoop echt dat Enzo Knol en OnneDi verkering krijgen vind ze echt leuk samen
Op het eerste gezicht lijken de Ballingers onschuldig, maar na een paar jaar zag ik in dat de kinderen zich aanpassen aan de camera, aangespoord door de ouders. Ze worden daarnaast ook gehomeschooled, waardoor ze naar mijn idee in combi met het continue entertainen van de viewers een opvoeding hebben die verre van normaal is. De kinderen zorgen voor de views en dus ook dat er geldt binnenkomt in het gezin. Ik weet niet of dat ik dat een voorbeeld vind van goed omgaan met je kinderen…
Ik vind het echt grappig als mensen haar ook echt Onnedi noemen in plaats van Dionne. Maar ik hoop het ook of dat ze vaker video’s gaan maken want ze zijn echt leuk samen.
hoe awkward zou dat zijn voor Kaj haha
Omg die Monica heeft ook een leven hoor. Zit zij nu iedere week bij bodyfix voor een massage?
Ja zelfs meerdere keren per week volgensmij
45€ per sessie
Hahaha ja! maar zal vast wel spon zijn.
Naar mijn idee zijn jongens daar altijd wat makkelijker in, en als iedereen er oke mee zou zijn zou het geen probleem zijn.
Ik kan mij dat echt niet voorstellen… idk, kaj heeft toch wel jaren een relatie met dionne gehad. Lijkt mij mo matter what dan toch vervelend dat een goede vriend dan verder met haar gaat?
ik ken dionne nog als het vriendinnetje van dusdavid haha
Nja verschilt per persoon, ik zou daar persoonlijk geen problemen mee hebben mits diegene het dan wel met mij communiceert.
Is Enzo dan ook goede vrienden met Kaj?
Gaan ze helemaal niet naar een reguliere school?
Ja ik ook! In de tijd van ‘David doet…’. Dat ik ooit naar dusdavidgames heb gekeken kan ik me al bijna niet meer voorstellen
—————————————
Maar zou Dionne en Enzo super leuk vinden samen. Volg enzo verder niet zo maar vind hem -wat hier allemaal al gezegd is- super lief naar zijn kijkers toe enzo. En vind Dionne ook heel erg leuk.
Dat Kan en Enzo zo’n goede vrienden zijn weet ik ook niet? Alleen dat Kaj en Milan samen woonde toch?
Ik was toen echt zo jaloers op haar emo kapsel haha
Volgensmij best wel? Haha not sure, heb het niet letterlijk uit enzo zijn mond gehoord maar ze zijn in ieder geval jaren bevriend en vooral een paar jaar terug gingen ze veel met elkaar om.
Ik vind het echt jammer dat Jamie Li ervoor kiest om niet echt inhoudelijk te reageren op de media/social media rel rond haar boek. Ook in haar nieuwe vlog gaat ze inhoudelijk niet in op de kritiek, ze zegt alleen dat ze het interessant en naar vond, maar dat ze nog steeds achter haar boek staat. Maar als je zo achter je mening blijft staan, beargumenteer dat dan ook, zodat de critici daar mogelijk meer begrip voor krijgen.
Ze kan het niet beargumenteren maar zij is zo iemand die niet zal toegeven dat ze fout zat.
Wonen kaj en milan niet meer samen?