Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Dat vond ik ook irritant ja!

Ik keek net het bevallingsverhaal van Sanny. Wel een lange video maar mooi verhaal haha!
Alleen wel weer overdreven dat ze doordat ze werd bloed geprikt opeens verzwakt was. In zo’n buisje gaat maar 4 ml ofzo😂. Wss gwn verzwakt door de bevalling zelf, niet door het bloedprikken maar goed

7 likes

Ja echt vervelend om naar te kijken. Wil bijna zeggen pak een maat S ipv je dubbele xs :roll_eyes:

2 likes

Ja want het is zondag! Zondagskindjes zijn de beste :raising_hand_woman:t3:‍♀️

10 likes

Die eerste rok, met die knopen die helemaal openstaan aan je doos… “Wat vinden jullie?”
:woman_shrugging:

Verder dan dat ben ik niet geraakt in de video. Vind op zich zo’n pashokfilmpjes wel leuk, als er goed licht is en ze mooie kleding laten zien. Maar ben geen fan van de primark…

6 likes

Hahaha dat ze die rok ook serieus overweegt :joy::joy:

11 likes

Huh, niet waar, ik ben op donderdag geboren.

7 likes

Woehoe bonnie is terug met 8 vakantievlogs!

19 likes

Same, ik ben wel iets verder geraakt maar haakte af bij “dit is €19 en dat is best duur” :persevere:

Kan, volgens mij is ze inmiddels 39 weken toch? Ik ben heel benieuwd hoe ze dat kind gaat noemen. Het kan in mijn gedachten variëren van een hele hippe Nivea-Jolie-Bandana naam tot aan Amelie Olivia Karel de derde Veldsla

38 likes

Denk dat Josh haar kind Isabella gaat noemen ofzoiets.

6 likes

Ik vind die kleding die Laura Sponticorvo verkoopt zo verschrikkelijk lelijk. Echt kamper stylo ordinair. Jammer dat haar hele vlogs er over gaan.

1 like

Ik vind dat soort kanalen echt niet oke, elke tumbnail is met een kind.

6 likes

Ik zat net een video van Darcy te kijken voor het eerst in forever want normaal kijk ik nooit naar haar, maar zij filmt gewoon dat ze een luier verschoont?? Oké het onderste gedeelte van het kindje is niet in beeld maar ik vind het echt bizar dat mensen hun kinderen zo het internet op gooien.

4 likes

Ja was ook niet verkeerd naar jou bedoelt hoor dat je dat kijkt! Bij dat kanaal wat jij noemt worden zelfs Q&A’s opgenomen met die kinderen, ik vind dat je je kind dan echt als verdienmodel gebruikt. Daarnaast hoop ik ook maar dat ouders die hun kind op beeld brengen op youtube zorgen dat hun kinderen nooit gemene comments lezen want die zullen er vast zijn.

1 like

Precies de reden waarom ik ook weiger een video van darcy te kijken.

2 likes

Ja schijnbaar was ik nog op haar geabonneerd van lang gelden, dus ik zag een video voorbij komen. Maar ben gelijk niet meer geabonneerd. Ik vind dat het bij haar helemaal duidelijk is van ik wil geen andere baan dus ik probeer zo maar aan geld te komen.

2 likes

Ja dat idee heb ik dus precies hetzelfde! Vind ik echt vrij heftig.

Ook onder elke video: deel deze video met iedereen en steun ons.

1 like

Ik kijk de video’s van Stellig al heel lang niet meer, maar hoe doen ze dat nu uit elkaar zijn? Is het kanaal nu van Darcy?

Thomas zie je niet echt meer, tenminste niet in de laatste paar vlogs. Ze hebben co-ouderschap dat wil zeggen de ene helft vd week zijn de kinderen bij Thomas en de andere bij Darcy. Verder gaan er geruchten dat ze een nieuwe vriend heeft( afgaande van sommige comments)

1 like