Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Dit ja, snap niet waarom mensen dit soort honden nog durven te kopen.

25 pas? Eet eens door joh

1 like

Sorry, miste een 0. 250 bedoel ik natuurlijk.

Overigens ben ik de vlog bij 30 min gestopt omdat m’n ogen dicht vielen.

3 likes

Ik word er ook verdrietig van dat het nog niet eens controversieel is als je zo’n pup koopt, maar gewoon sociaal geaccepteerd. Bij die post van Lotte zie ik in de reacties echt alleen maar

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: ZO CUTE

Misschien zijn de volgers van Lotte alleen maar heel jonge meiden en kan ik hen geen verwijten maken maar ik word er wel sip van

5 likes
Franse bull gelul

Ik heb 13 jaar lang een Franse Bull gehad, nogwel gekocht bij de Rentenaar! Geimporteerd uit Bulgarije ofzo
Werkelijk alles mankeerde aan haar, ze spoorde voor geen meter, maar was wel een liefje.

Totaal geen toegevoegde waarde aan dit topic, maar ik wil graag even de gelegenheid aangrijpen om te vertellen dat ze lief was, want ik mis haar gewoon stiekem een beetje.
RIP REGGIE :wilted_flower:

48 likes

Vind dit ook! Een vriend van mij heeft onlangs zo een mopshondje gekocht. En dat beest kan met moeite ademhalen. Maar iedereen zegt dan “ooh kijk, het snurkt zo leuk, toch keeeiiischattig”
Ze is aan het stikken, zeer schattig

15 likes

Ik vind het ook zo erg bij Pip van Jill. Ik word soms gewoon benauwd bij haar filmpjes. Vooral de vlogs met de clipopnames.

5 likes

@Salinger gadver, dat aangeleerde accent ook. Bij Rachel dan, weet niet of Willem dat accent van zichzelf heeft (maar dat vind ik ook stom klinken). Zo’n aardappel in je keel.

3 likes

Zit Edith vanwege de warmte voor een blower, of vanwege het Beyoncé effect?
Alweer onnodig gebruik van het woordje ‘inderdaad’

En aldoor die gekke gezichten trekken en haar kin vasthouden.
En toch blijf ik kijken
haha

3 likes

Wat doet zij met haar mond ook! Een pratende vissenbek?!

2 likes

Ja echt heel erg bepaalde grimassen trekken he?
Kan het niet eens echt omschrijven. Ik hou van haar boodschap en ook van haar stijl maar die grimassen en aldoor dat woord inderdaad mogen wel wegblijven

2 likes

https://m.youtube.com/watch?v=Hcyd_NOrisc&t=8s

Dit is toch allemaal veel te strak, kort en te klein waar ze zich inwurmt
 Maatje 32 en 34, past totaal niet bij haar onderlijf. Of ligt dit aan mij?

6 likes

Ik heb nog een grote Acne Studios doos. Zo’n mooie roze. Iemand???

Haha, nee vind hem zelf te mooi in mijn kledingkast staan. :heart_eyes:

1 like

Kopen kopen, vriendenprijsje €1000 voor alles :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

gaat naar gucci koopt 5 tassen met 5 aparte verpakkingen want het is een cadeau en brengt dan een halfuur later alles weer terug zonder tas

14 likes

Hmm ja, mij valt t vaker op. Misschien dst ik er meer op let dan!

Die van mij komt helemaal uit Kopenhagen, kan ik dan meer vragen?

Heb je er ook nog dustbags bij? Ik wel! Kunnen we extra vragen.

1 like

Ah, ik kom er maar niet uit of ik dit grappig vind of gewoon vreselijk, dat iedereen zo geobsedeerd met zichzelf en instagram is.

Waarom noemt zij alles dubbele XS? :o_o: Het is toch iks-iks-es?

8 likes