Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vind het stiekem een beetje ordinair wanneer mensen zo patserig doen met papieren tasjes.

20 likes

Heeft iemand zin hier 56 minuten aan op te offeren?
1 like

Jij, denk ik. Mag je het daarna hier na komen vertellen :grimacing:

9 likes

Ik ben het aan het overwegen. Als er nog M&M’s in m’n kast liggen dan zal ik een poging wagen.

1 like

Zit Jill hier nog of zit ze op WTF?

Ik ga dit zo kijken in de trein!

1 like

Volgens mij zijn het gewoon allemaal stukjes van der oude scheidingsvlogs die eerst allemaal online stonden. Die heb ik toen allemaal gekeken.

2 likes

Ik ben bij 13:00 minuten en 25 M&M’s.

28 likes

sommige mensen zien en horen zichzelf echt te graag praten.

4 likes

Ja het is niet heel erg interessant

Ik zag een keer in een kledingverkoopgroep op Facebook dat een meisje die papieren tasjes verkocht voor 10 euro per stuk ofzo :joy: Ook niet eens allemaal designermerken (niet dat het dan niet stom zou zijn maar goed) maar gewoon Victoria’s Secret, America Today enzo. Whyyy.

6 likes

Iemand deze? €20.

36 likes

Ik snap ook helemaal niet wat de reden is. Dat bespreekt ze helemaal niet.
Alleen dat er iets was met zijn familie, maar watttt dan?

1 like

Wat ik er nog van weet is dat voor haarzelf ook nooit helemaal duidelijk is geworden wat nou precies de reden was. Ze kon inderdaad niet met die schoonfamilie overweg ook vanuit hun kant en dat is een keer fout gegaan. Maar haar ex-man zat daar altijd tussen en koos niet perse een kant. En toen heeft hij opeens besloten dat ie niet verder kon en vrij snel daarna had ie een nieuwe vriendin die hij volgens haar al langer kende.

3 likes

En ooit waren er vlogs waaruit bleek dat hij misschien al een vriendin had. Het is nooit helemaal uitgesproken, maar aan de hand van fb-foto’s leek het alsof hij dus vreemd ging.

2 likes

Hallo, gebruik spoilers!!!

Neegrapje.

2 likes

Je kunt het altijd proberen! De foto laadde trouwens heel langzaam waardoor ik eerst dacht dat het een IKEA shopper was. Maar dat zou denk ik ook nog wel werken als je het precies ironisch-hip genoeg in de markt zet.

Ik doe deze tas alleen weg voor 50 euro omdat die nog in opperbeste conditie verkeerd. Ook prima geschikt als achtergrondmateriaal voor weekvlogs etc.

54 likes

Ik vind het zo onwetend en egoistisch als mensen een franse bulldog puppy kopen :disappointed_relieved:

Sowieso mag het fokken van honden van mij verboden worden, maar als het dan ook nog eens zulke beestjes zijn (of mopshondjes of cavalier king charles spaniels ofzo) moet ik echt huilen joh

29 likes

Precies dit! Vind het echt zo naar om dit soort dingen op social media te zien. Ik snap de toegevoegde waarde ook niet.