Ja maar op het Italiaans is dat een mannen naam en wist je dat Anna half Italiaans is!!! (Deze lui doen daar altijd helemaal hysterisch over dus dit is sarcastisch)
Hahaha ja mijn vriend zat mee te kijken en toen zei ik “andrea, echt een meisjesnaam?” En toen zei hij idd ook dat het ook een italiaanse jongensnaam is!
Claire deelde op haar instastories een video van een vrouw in de metro in NY die in haar neus zit te pulken, met daarbij de woorden “dig deep girl”. Ik snap dat het disgusting/grappig is om zoiets te zien. Maar post dat toch niet? Niemand heeft daar boodschap aan en die vrouw heeft ook niet gevraagd om gezien te worden door je 70k volgers.
Haha ja net wakker, excuse me
Vind dat zo triest mensen belachelijk maken op social media.
Andrea is mijn favoriete jongensnaam en ik ben stiekem best blij dat het ook buiten Italië steeds normaler wordt, haha! Door de betekenis vind ik het ook wel kloppend (hoewel het niet zo belangrijk is, natuurlijk): “It derives from the Greek ἀνήρ ( anēr ), genitive ἀνδρός ( andrós ), that indicates the man as opposed to the woman (while man in the meaning of human being is ἄνθρωπος, ánthropos , ἀνθρώπου, anthrópou ).”
Mijn tante heet Andrea hahaha
ja echt, don’t be a bully. Ook al zal die persoon dat nooit persoonlijk te weten komen (hopelijk, onderschat de kracht van internet niet).
Ik kwam er pas heel laat achter dat Andrea ook een meisjesnaam is, de eerste Andrea die ik kende was een jongen.
Ik krijg bij die Claire sowieso wel een better-than-you-attitude gevoel. Dus dit verbaast me niks.
En Andrea uit Temptation Island
Ik vind het echt jammer hoe Jill veranderd is.
Vind dr ook enorm oud lijken op deze foto, met dat bekkie zo
Ik vind Yvonne echt een knappe meid, maar begrijp totaal niet wat ze steeds met haar haren doet?? Die gekke blonde plukken door haar, haar… Ik denk dat bruin haar, haar veel mooier gaat staan
Vind het ook vermoeiend hoe erg zij laat zien dat ze dure spullen heeft met die Chanel doosjes en LV tasjes overal in de kast. Waarom staat er ook maar 1 sneaker in de kast.
Eén van de eerste video’s van Enzo ging ook over Acne en onzekerheid. Het is serieus zo’n aandoenlijk filmpje. Hij vertelt ook dat tieners altijd meteen naar een minpunten kijken, maar dat ze zich niet zo moeten fixeren op hun uiterlijk.
Nu ze niet meer op school gaat werken gaat ze misschien extra veel en lang met de honden lopen? Of ze verwachten dat haar YouTube zo goed gaat en ze binnenkort een huis kunnen kopen ofzo.
Hetzelfde hier, haha! Ik wilde bijna vragen WAT Jill nou eigenlijk doet, aangezien ik alleen maar dit soort foto’s van haar zie voorbij komen en op het EGF af en toe iets over afvallen, maar toen besefte ik dat ik dat zelf ook wel kan uitpluizen door haar kanaal op te zoeken, maar ik daar eigenlijk gewoon echt helemaal geen zin in heb. Ik kan me niet voorstellen dat als haar instagramfeed alleen maar vol staat met dit soort selfies, ze mensen nieuwsgierig maakt naar haar content.
Ik vind Bollie echt geen leuke naam haha
Als je nou samen met iemand anders allemaal dure schoenen koopt en en ieder een schoen van alles in de eigen kast zet. Dan heb je wel de luxe uitstraling met al die uitgestalde spullen maar dan voor de helft van de prijs.