Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Rommelig but perfect but rommelig

32 likes

Wat vinden jullie? De kinderen van Wil Rob Geus kinderen?

6 likes

Ik vind de kids van Wil meer van die blije bakfietsmoeder kinderen, maar dan zonder de bakfiets.

13 likes

Ik vond haar vorige NY vlogs veel leuker omdat dat gewoon weekvlogs waren (tenminste ma-do en Vr-zo) en je echt een beeld kreeg van haar leven daar. Nu upload ze 1 video in de week (soms geen video voor een week of langer) en zie je alleen de uitjes. Vorige keer zag je meer van haar leven nu is het inderdaad meer kijk dit kun je doen in NY.

1 like

Breng haar nou niet op ideeën

1 like

“Kijk mij nou op deze bakfiets jongens, is het niet hilaaaaarisch”

Hoor het haar al zeggen.

7 likes

Ik vind Enzo echt heel lief voor zijn fans.

11 likes

Ik zag gisteren een vlog dat hij in een speelgoedwinkel was en toen kwamen er twee jongetjes naar hem toe voor een foto en toen mochten die jongetjes gewoon iets uitzoeken uit de winkel. Allebei 1 ding, prijs maakte niet uit. Mijn hart smolt echt haha, zo lief!

56 likes

Ja die heb ik ook gezien! Hij heeft ook heel vaak merch in zijn auto liggen wat hij dan aan fans geeft als ze op de foto willen. Echt lief.

10 likes

Ik kijk net die Couple Goals van Jamie Li en wat hebben die Huismuts en haar vriend een vreselijke air over zich heen hangen. Hij zegt ‘wat ik intrinsiek het aantrekkelijkst aan jou vind
blabla’, die woordkeuze lijkt een beetje interessantdoenerij want het klopt niet echt in die zin. En zij zegt ook: ‘Je kan hem op de Zuidas neerzetten, maar je kan hem ook tussen darters in een kroeg neerzetten maar ook op een festival, maakt niet uit’. Eh
 edgy? Of wat sympa dat hij zich zo met ‘minderen’ kan mengen?

Oké, ik kan niet echt goeie voorbeelden geven maar die mensen voelen iig niet zo lekker aan.

45 likes

Ugh i feel you. Heb dit ook altijd in hun vlogs, je ziet ook bijna nooit echt gezellige lieve romantische dingetjes ofzo? Soms snap ik ook echt niet waarom ze samen zijn, het is vaak alleen maar de agressieve “nee SCHAT doe nou niet/LIEF doe dit nou wel”, maar misschien is dat in real life dan anders ofzo.

6 likes

Ik had liever naar Nienke Plas en Resley gekeken, vind het maar saaie koppels

Omdat jullie het er over hadden ging ik de video ook kijken, maar ik dacht echt even een paar seconden huh met wat voor jongen zit Manon daar nou dan, die heeft toch net een kind met Dwayne?

2 likes

Jaaaa en dat dan dat ene kindje niet eens iets uitkoos <3 Let je op, bunker Mascha? Ook met 2 miljoen subs kun je zo met mensen omgaan.

10 likes

I love enzo en begrijp volledig waarom hij zo groot is. Ik keek vroeger zijn vlogs wel eens en hij probeerde zijn fans ook gewoon echt belangrijke shit mee te geven. Dat je, je niet hoeft te schamen voor bepaalde dingen, dat je soms eventjes de afwas voor je ouders kan inruimen of uitruimen, dat luizen niet raar zijn, dat je altijd aardig tegen andere moet zijn etc.

Vind hem echt een schatje tegenover zijn fans!!! Ik vind hem ook Ă©Ă©n van de weinige YouTubes die ĂĄltijd zijn dankbaarheid toont tegenover zijn kijkers.

58 likes

iemand de bevallingsvideo van Sanny gezien?

Yes. Vond het een normale video, het is geen clickbait.

1 like

Heb ook even gekeken, vond het ook wat langdradig maar dat shot dat ze thuis op de wc zit met die kaarsen om haar heen en hoe lief Jorg dan doet, zo cute.

Haar man (vriend?) heeft ook een kleine woordenschat, zegt alleen maar faaaack faaaaaaaaaack tijdens de video. Het was idd wel een lange zit maar ze vertelde wel prettig.

De baby van Jonathan en Anna heet Andrea Luca! Vind het wel soort meisjesachtig? Maar moet zeggen, op z’n brits klinkt het wel schattig ofzo.

2 likes