Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Nieuwe insta van post van de queef ziet er weer geweldig uit geeft mij weer zoveel vragen:

Wat doet ze? Ik heb het idee dat dit een “met nat haar Zwaaiend uit het water” foto had moeten worden. Maar haar haar lijkt niet nat. En ze staat er te hoog voor. Maar ze doet wel de houding.
Maar haar hand doet wel de move met water eraan… of stond ze gewoon stil als een stokstaartje naar de zon gericht en zwiepte ze san alleen haar hand omhoog… ?

Zou zo graag bij dit soort fotos eens een “behind the scenes” zien

37 likes

Sorry, nog even. Dit oor. Klopt dit anatomisch? or just bad photoshop

10 likes

Hahahaa sorry ik moet zo hard lachen om queef. Ik dacht wat is ook weer een queef?

Google is your friend:

9 likes

Noor en Sander een keer samen op de foto

love al die ‘boyfriends of instagram’ foto’s

48 likes

Ze is de zon op haar gezicht aan het voelen. Alleen is ze de zon er vergeten bij te shoppen 🤷🏼

2 likes

Je kan bij de groothandel zoals Makro, Sligro e.d. gewoon lege pizzadozen kopen. Dat zijn precies zelfde pizzadozen als bij de pizzeria. Ik denk dat Noor ze daar gewoon vandaan heeft.

2 likes

Extra koffer mee op vakantie voor de lege pizza dozen :rofl:

14 likes

Wil heeft een messy counter in dr #yellowfeed, er staat wel 1 maatbeker op haar aanrecht. #jongensmama

14 likes

Mascha in de nieuwe vlog ‘ik merk dat m’n linkeroog aan het tranen is, meestal is dat een teken dat ik op moet gaan staan, dat m’n lichaam zoiets heeft van ik ga je laten janken want je moet opstaan’

???

53 likes

Maar hij heeft zn haartjes ook niet gekamd en een sinaasappel in de hand!!!

3 likes

Als ik in bed lig gaat er ook altijd 1 oog (vaak links) tranen, al weiger ik dat te zien als een signaal dat ik eruit moet.

12 likes

Was dat niet in Tiens huis? Die hele epiloog over hoe Tien de waterkoker naar rechts draaide, maar Wil dat zelf naar links deed.

1 like

Jawel, maar haar eigen maatbeker gaf dr ook struggles

2 likes

Kan iemand mij uitleggen waarom Noor hartjes plaatst bij foto’s van Kylie jenner?
Zijn ze bff’s? Wil ze doen lijken alsof ze haar kent? Is dit om meer volgers te krijgen? Ik snap het niet :woman_shrugging:t3:

4 likes

Zit misschien haar target audience daar en hoopt ze dat andere mensen doorklikken. Ze draagt immers de zelfde soort hooguitgesneden zwemkleding.

8 likes

#gijsjeeigenwijsje
:expressionless:

5 likes

Vast weer zo’n special snowflake-kwaal waar ze ‘één keer per jaar !!1!1!!’ last van heeft.

2 likes

Ik vind ze nu wel anders, maar kan niet zo goed de vinger erop leggen wát ik dan anders vind. Desondanks vind ik het steeds leuk om te zien, maar dat heeft vooral met New York zelf te maken denk ik!

Het was tot voor kort best wel onpersoonlijk en een beetje “reisprogramma achtig”, niet iets waardoor ik een vlog leuk vindt om te kijken. Het werd toen ook een beetje een; WAT BEN IK GRAPPIG HE, KIJK DAN, LACHEEHH LACHEE, HIHIHIH, IK BEN ZO GRAPPIGGGG show. Sindsdien ben ik gestopt;p en ik vond Corien en de interactie tussen ze wel leuk, maar die is er nu natuurlijk niet

1 like

Corien komt weer! Geen idee voor hoe lang.