Lowlands zelf doet volgens mij ook nooit aan spon
Nou dat was niet waar maar alsnog was het raar. Ze is vgm schizofreen en ze lijkt ook super veel psychedelische drugs te gebruiken.
Check deze video https://youtu.be/N1txP5oligQ wtf zegt ze
Idd wtf?! Ze ziet er ook zo smoezelig uit met die glitters overal op haar gezicht en die roos in haar haren?
Wow, ik heb echt precies hetzelfde nu. Ben speciaal hier aan het bijlezen om het daarna te posten (best erg). Die mondjes en oeh en ahh en omg en die blikken de hele tijd. Heel vervelend!
Ik had reactie bij verspon geplaatst dat haar zomerrooster weer zo lekker gaat. Is alweer verwijderd
When will she learn?
Wow, ik weet nog dat ik dat toen zo erg volgde omdat ik zo nieuwsgierig was. Maar kon nu haar naam niet eens meer herinneren haha
Moet je de beker per se vasthouden om af te lezen?
Kun je niet met je rechterhand iets vasthouden?
Ben ik heel speciaal omdat ik wel als rechtshandige iets met mijn linkerhand kan vasthouden?
Is Wil gewoon heel incapabel?
Zoveel vragen.
Onpopulaire mening hier maar ik vind Sarah echt heel leuk. Maar ik vind het dan ook heel leuk om ongegeneerd lange shoplogs te kijken
Noor shopt gewoon even de parasols een andere kleurā¦ Wel zo gemakkelijk.
Zullen ze niet gewoon andere bedjes hebben? Lijkt me echt enorm veel werk om alles te photoshoppen Maar ik kijk tegenwoordig nergens meer van op, helemaal niet bij Noor
Mensen gaan daar volgens mij alleen heen voor de instagram fotoās
Wow ja dit herinner ik me nog! Ik was daar toen zo geobsedeerd door! Ook omdat er op twitter allerlei complottheorieĆ«n waren bedacht en fotoās met geheime aanwijzingen enzo!
Het werkt wel want omg ik wil ook naar Positano.
Ik had je geantwoord, maar ik zie dat dat strand gewoon heel insta-efficiƫnt is ingericht
Wat is er in de bovenste foto voor rare witte streep op haar knieƫn?
De kaarsen op de onderste foto lijken me ook fake.
Ik vraag me trouwens af of het niet makkelijker is om gewoon lege pizzadozen te vragen/kopen om mee te poseren. Kan je ze in ieder geval hergebruikenā¦
Ik vind hun best leuk maar dat boek is voor mij ook wel een paar stappen te ver. Ik verbaas me ook dat er volgens mij nog niemand is geweest die dat heeft gedaan. Al wordt er wel heul vaak āAlessandroā genoemd als naam op Instagram. Wat ik echt een afschuwelijke naamkeuze zou vinden :""")
Ik geloof wel dat mensen dat gaan doen
Ik weet niet of ze dat erg zouden vinden, eigenlijk? Wordt er dan niet alleen maar meer over hun gepraat? (En meer boeken verkocht? Of iig in het begin)