Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

En Youtube is heel hypocriet als er (veel) geld mee valt te verdienen dan laten ze vaak een kanaal gewoon bestaan. Net zoals die blonde loser met een groot bereik die dat filmpje maakte in het Japanse zelfmoordbos alleen voor shock value. Maar als je bijvoorbeeld een tepel laat zien (bij standaard instellingen) dan brandt de hel los.

12 likes

Ja echt bizar. Ze promoten gewoon anorexia nu min of meer met zo’n kanaal. :\ Vet slecht ook voor jonge kijkers. Er zou op z’n minst wel een waarschuwing in beeld mogen komen ofzo.

oh god die moeder ja, dat ze dan samen een soort shoplog in een winkel doen. En dat er dan een fan binnen komt lopen die helemaal fan is. Echt, dit gaat mijn voorstellingsvermogen te boven.

Soms als ik naar Scarlet en Joyce kijk dan krijg ik het rare vibes van hun relatie. Kan het niet goed uitleggen waarom…

12 likes

Ze zegt robert bijna 2 jaar te kennen en heeft ook aangegeven dat het zwanger worden bijna 2 jaar duurde. Dus ze zijn maar gelijk aan de slag gegaan?

1 like

Ik heb persoonlijk meer het gevoel dat er een hele oneven dynamiek is. En ik denk eerlijk gezegd dat Scarlet er nog niet helemaal klaar voor was/is dat Joyce zwanger is ipv zijzelf. Hierdoor zie ik soms dingen in de vlogs die op mij een beetje apart overkomen. Een voorbeeld daarvan is in deze vlog dat Joyce naar een of andere winkel gaat met positiekleding en dat Scarlet dat niet mee wilt. Maar misschien komt het gewoon zo op mij over en zijn zij verder allebei helemaal happy.

5 likes

Vergeet het jeans jasje met de te lange mouwen deze broek is helemaal next level. :sunglasses:

9 likes

Maar Scarlet zegt ook dat ze jaloers is.

Wow wtf ik heb dat meisje op YT en insta gerapporteerd maar ik vrees dat het niets zal uitmaken. Wat erg om te zien zeg.

1 like

Ik ben op lowlands en zag net Diana en haar vriend voorbij lopen. Ze had een normaal bandje, dus geen spon.

12 likes

Oke ik ben de Flair aan het lezen (dit is een biecht) maar heeft Kim Lian nou inspiratie opgedaan bij ons Willie?

7 likes

Ik vind Aimee wel leuk, maar echt niet doorheen te komen door dat gelul en steeds excuses voor gedrag/te laat uploaden.

Ik ook. Soms echt onvriendelijk tegenover elkaar, of Scarlett die Joyce belachelijk maakt. Sws is het een eeuwige shoplog die vlogs.

1 like

Pffff Wil & Tien beginnen ook al met “de duurste…ooit” met een afbeelding van moneysss in de thumbnail. Straks ook nog titels zoals ‘wij shopten voor € insert belachelijk bedrag bij de…’

3 likes

Een aantal jaar terug was er een youtuber waarvan gedacht werd dat ze onder dwang in een huis gehouden werd. In video’s fluisterde ze help me, en ze liet een hartje zien om aan te geven dat ze in gevaar was. Weet iemand wie ik bedoel? Dit is wat ik er nog ongeveer van weet

Dat was Marina Joyce

2 likes

Oh Wow wat heftig! Nog nooit gehoord dit verhaal. Is het goed gekomen met haar?

1 like

Door de video met Dionne ben ik nu een beetje verliefd op Enzo Knol :scream: daardoor ging ik ook een vlog van hem zelf kijken, maar daar was die heel anders

Ze heeft relatief recent een video gemaakt om uit te leggen dat ze het toen gewoon heel moeilijk had, maar dat er niets aan de hand was!

3 likes

Ik vind ze echt leuk samen en vind de vlogs van hem waar Dionne in voorkomt ook leuk

1 like