Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Even over Monica: ik vind het goed dat ze haar dochter vrijwel niet in beeld laat in haar vlogs. Ze filmt haar eigenlijk alleen zonder gezicht, en het kindje is in haar laatste vlogs slechts één keer te zien als achtergrond op haar telefoon. Ik hoop dat ze dit zo doorzet. Ik weet trouwens niet of ze dit op social media ook zo doet.

16 likes

Kijk net een filmpje met Bobbie Bodt en Marije Zuurveeld over mode, Marije loopt steeds te zeggen hoe “anders” haar kledingstijl is. Even een kijkje nemend op haar instagram zie ik echt niks unieks? Zo’n standaard instagram fuckgirl stijltje :laughing:

2 likes

Op instagram komt de baby vol in beeld. Vaak wel van een. Afstandje maar je ziet genoeg om het gezichtje zelf te knippen en plakken in je hoofd.

O haha ik was weer te enthousiast.

Ik vind dat ze alsnog wel weinig foto’s van der baby op instagram heeft staan.

6 likes

Ja dat had ik ook! Ze lijken een stel, maar ontkennen het telkens in andere video’s. Daarnaast vind ik ze vreselijk puberaal, dat maakt het misschien awkward? :sweat_smile:

Ik keek niet eerder video’s van Monica, maar waar komt dat ‘zus’ en ‘babyzus’ vandaan?

Dit is echt next level cashen met je kind.

ik volg hen niet echt maar hij is toch die man die met andere vrouwen twitterde enzo?

Zouden ze dan bewust gedacht hebben, hmmm onze reputatie heeft een duw gekregen, we hebben wat minder volgers. Wat zou ons kunnen helpen?
Oh ja een nieuwe baby!

2 likes

Oh ja ik vind dat zooo irritant. Zo noemen ze iedereen in hun naaste omgeving geloof ik, Danique en Monica noemen elkaar zus, maar ze noemt haar broer ook zus… :roll_eyes:

1 like

Ik word altijd zo naar als ik naar dit meisje kijk :anguished: Hoop echt dat ze een keer hulp krijgt. Lees er ook al best lang berichten over op internet dat mensen zich zorgen maken om haar.

Niet klikken als je gevoelig bent voor hele dunne mensen enz

https://www.youtube.com/watch?v=Ny-F6W8xxqc

Ohja haar kwam ik een tijdje geleden tegen. Ook een paar filmpjes van hoe ze eerst was. Vind dit echt erg. Ze gaat er ook nooit zelf op in. Natuurlijk hoef je niet alles op internet te smijten en te delen maar er waren zelfs filmpjes en foto’s in het verleden waarop ze probeerde te bewijzen dat ze wel echt goed at en er niks aan de hand was. Incl haar moeder die dit bevestigde en het ook niet lijkt te willen zien.
Kan natuurlijk dat ze allang hulp achter de schermen heeft maar zo komt het eigenlijk niet echt over.

Ik vind het erg dat Youtube haar kanaal nog steeds niet uit de lucht heeft gehaald. Ik zou er geen probleem mee hebben als iemand met een ziekte (waarschijnlijk een eating disorder) een kanaal heeft zolang die persoon niet ontkent dat er niets aan de hand is. Dit meisje blijft dit eeuwig ontkennen en haar moeder gaat er lekker in mee en dan is ze een voorbeeld voor andere zieke mensen of pro-ana’s. (Althans ik heb 2 video’s ooit gezien en kijk er liever niet naar omdat je dan het hele gebeuren in stand houd want kijken = $$$$. Die ze dan weer kan uit kan geven aan kleding in plaats van medische hulp.

4 likes

Van haar moeder wist ik niet. Bizar.

Misschien is het veranderd hoort maar ik vond toen hoe zij er in stond nou niet bepaald verstandig ten opzichte van de gezondheid van haar kind. Met haar gedrag hield zij de situatie van haar kind enigszins in stand omdat ze het een beetje normaliseerde.

Pp haar instagtam krijgt ze honderden reacties van meiden die iets zeggen als ‘you look amazing! Omg youre so perfect I wish I looked like you!!’

Mijn maag krimpt er gewoon van samen. Wat bizar om dit gewoon zo in real life te zien gebeuren

7 likes

Ik vraag me altijd af hoe lang ze nog leeft. Maar ze houdt het langer vol dan ik had verwacht. Bizar ook dat een lichaam het zolang kan volhouden. Hoop gewoon echt dat ze hulp zoekt voor het te laat is.

2 likes

Ik heb het gerapporteerd aan youtube. weet niet wat dat uithaalt, maar na die beelden van haar in een bikini… :disappointed_relieved:

Ben bang dat het niet helpt. Mensen roepen al heel lang dat YouTube haar kanaal moet sluiten maar is nog steeds niet gebeurd. Dit meisje is heel erg ziek.

2 likes

dit maakt me erg verdrietig

Jep…