Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Waar naartoe?

Dat zegt ze niet. Wel dat ze een afspraak heeft gehad met de makelaar, dat ging goed en nu is ze op zoek naar een koophuis.

edit: ze zegt wel duidelijk “ik” ga een koophuis kopen. Lijkt erop dat ze niet samen gaan kopen.

1 like

Hahaha Josh heeft in een instastory een fragment van een video van Shownieuws, die vrouw heeft een cadeautje meegenomen en geeft een roze rompertje met het shownieuws logo en je ziet Josh echt kijken van omg en haar reactie is ook “zo zoeeeeet”, oftewel ’fucking lelijk ga weg met je plebs romper’ :joy:

31 likes

Alleen Petit Bateau voor José.

2 likes

Oh, dat zou wel sneu zijn eigenlijk. Maar zou me eigenlijk ook niks verbazen. Ik weet zo niet welk filmpje maar eentje met die Amalia liet ze wel.doorschermen te daten maar niet ‘exclusief’ te zijn dus kan me voorstellen dat als het redelijk pril is je het ook niet aan de grote klok gaat hangen.

1 like

Mag toch hopen dat wilentien niet echt SacconyJoly ambities hebben :nauseated_face:

2 likes

Het gaat niet om wat Wil en Tien willen, maar wat madame ten Duis wil. En die wil flappen!! :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

14 likes

Ja die ziet misschien die Hermes tassen van Anna en haalt daar der inspiratie van. :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

1 like

Ik weet niet of je het vervelend vind dat ik het aangeef, maar het is nieuwsgierig en niet nieuwschierig. Je bent ‘gierig’ naar nieuws.

Meestal ben ik niet zo’n taalnazi (doe zelf ook nog genoeg fout), maar aangezien dit een woord is dat men redelijk vaak gebruikt ook in werksferen etc. is het misschien toch fijn om te weten dat je het woord niet goed gebruikt.

10 likes

Nah ik zie nu dat je de naam van de baby ‘als eerste krijgt als je hun boek besteld hebt’. Die mensen weten precies wat ze doen hoor: €€€€€€.

2 likes

Ik vind de video van Jill en Jimm - lijkt wel een duo van zapp live - echt ongemakkelijk.

2 likes

Ali speed blijft het leukst. Deze snugles is een hele knappe dame maar ik mis een beetje de oude gekte zeg maar. En die clickbaits van de laatste tijd zijn ook zo Sjaak afhaak.

Cuz why? Heb hem niet gezien maar ben benieuwd?

Ja weet niet, hangt een beetje een ongemakkelijke sfeer ofzo? Heb ‘m afgezet.

Ik ga hem checken. I let u know.

Haha ik las dit heel snel en ik dacht dat het over onze kroonprinses ging. Daten op je 14e vind ik al een beetje vroeg, maar toen ik las dat ze nog niet exclusief was zag ik een Amalia voor me die elke week iemand anders heeft hahahh

9 likes

Dat getinte jongetje in de vlog van Kelly Loef, is dat het zoontje van haar vriend? Ik kijk haar sporadisch dus geen idee maar toch nieuwsgierig

edit; Mascha zoooo irritant. Ze moet even laten weten dat zij al lang fan is van Klibansky en dat haar planner niet gelinkt is aan beautygloss. Waarommmm moet je dat zo verantwoorden

1 like

Ik heb maar een jaar gekeken ofzo en ben gestopt toen Charles en Alli gingen scheiden. Ik vond Alli altijd al de leukste van de twee dus ik miste haar in de vlogs. Volgens mij is hij ook lang niet meer zo populair nu?

Ali Speed?? Lol… zo heet m’n dealer ook.

34 likes

:joy:

1 like