Door dit bericht kijk ik op haar insta en wow inderdaad zeg. Heel erg wannabe net niet Ariana.
Oh dubbelpost maar mensen reageren ‘ga je voor een video Ariana nadoen ofzo’, vind ik nog best een mogelijke optie. Om dan te kijken of het ons opvalt oid.
Dit doet me denken aan Charles Trippy. Amerikaanse Youtuber die al 10 jaar elke dag vlogt. In die tijd is hij verloofd geweest met drie vrouwen, waarvan hij er met twee daadwerkelijk getrouwd is. Die drie vrouwen heten ook allemaal Ally, Alli en Allie ofzo. Dan hoor je fans dus praten over welke editie ze het leukste vinden.
Onze hordeur is kapot. Maakt niet uit! Ik zet Jiami en Annic wel even in de deuropening. Die vangen zo alle vliegen met hun mond zo ver open
iejl bij annic zie je die rare tong weer blegh
Rutger doet dat ook altijd op alle foto’s en thumbnails. Elke keer trekt hij hetzelfde hoofd met open mond.
haha sinds iemand hier iets over die tong gezegd heeft kan ik het echt niet meer kijken
Hahhaha jaaaa dat was ik sorrryyy
Ariana Grande doet ook altijd zo vervelend met dr tong!
Geen joetoebert maar heb me er net weer dood aan geïrriteerd bij het kijken van de carpool caraoke.
Ik heb eens gefascineerd naar de tongbewegingen gekeken he van Darcy, Vera en Annic.
Ik kon er na niet eens zelf meer normaal praten, heeft me echt 3 dagen gekost eer ik er vanaf was.
DUS KIJK UIT!
Hebben ze vast geleerd van Jamie, die pijpmondjes. Altijd klaar staan om zaad op te vangen…
Ja en daarna kun je het niet meer niet zien!!
Precies dat! Vre-se-lijk
Ik vind dat Jamie dat serieus wel wat heeft
Stond er laatst van te kijken dat Aslan te zien was in haar stories toen ze der hond naar hem bracht voor haar zoveelste tripje naar New York. Geen idee of ze ook op vrouwen valt, maar denk wel dat ze daar steeds naar toe gaat om iemand op te zoeken (als in een relatie of date).
Die gezamenlijke vriend waar de relatieroddel over gaat woont in New York…
Ja, ik heb haar ook ontvolgd op twitter en insta. Ik erger me gewoon aan haar. Ook wat @Janniebeton zegt qua schrijftstijl. Vreselijk.
@hereandnow Trevor heet hij. En het is nu al de tweede keer dat ze een dag in NY verdwijnt van social media en dan de volgende dag zegt dat ze de ergste buikgriep/voedselvergiftiging ooit had. Zou het vooral jammer vinden als ze daar over liegt omdat ze blijkbaar niet eens één dag niet kan posten zonder verantwoording af te leggen.
Vera en Jeffrey willen gaan verhuizen!