Ik volg ze niet (meer) maar toen ik in Ierland woonde was zij een van de weinige Youtubers daar en via die weg waren zij later eigenlijk de vloggers via wie ik het fenomeen leerde kennen. Ze waren toen nog niet getrouwd enzo. Nu verdienen ze hun geld door hun kinderen op Youtube te zetten (hun content is hun kinderen) en ik vind dat afschuwelijk. Ik ben trouwens geen Gurugossiper gekkie haha maar ik vind wel dat er regels moeten komen voor dit soort kanalen.
Loenatik <3
Mijn god hoeveel schoenen kun je hebben :’)
Ik trek dit zo slecht, bijna bij elk paar zegt ze oh ik draag ze niet veel maar hou ze wel want ze zijn heel leuuuukkkk. Deze video heeft echt 0 zin
En dan stoppen met werken om o.a. te kunnen focussen ip YouTube en Instagram
Als je dan na 2 dagen nog niet op d 7.5k zit dan gaat het financieel geen succes worden.
Ik volgde ze ook een tijdje maar die kinderen zijn idd echt de money makers. En de 2 oudste zijn zich ook zo bewust van de camera en proberen daarvoor ook echt leuk te doen heb ik het idee. Heb ze helemaal ontvolgd maar moet zeggen dat ik wel weer nieuwschierig ben naar het opknappen van hun nieuwe huis
Ik verbaas me bij haar ook altijd over de hoeveelheid shoplogs (bij meerdere vloggers trouwens)
Ja idd, elke week pashokjes shoplog van Priiiiiiiimark.
Ik kan me wel voorstellen dat zij daar eigenlijk niet bij stil staan en bij alles de drang hebben om het te delen, en omdat ze zoveel aanhang hebben geen negatief beeld hebben van wat ze doen. Hoe meer je gewend raakt, hoe normaler het wordt. Mascha vond het eerst ook raar om te vloggen en wist niet of het wat voor haar was, nu is ze een vreemd karikatuur geworden. Ik weet zelf niet wat ik van Anna moet vinden eigenlijk, ik vind je familieleven vloggen best een raar fenomeen…
Ze komt idd ook zo lekker zenuwachtig over
Zij zat ‘vroeger’ ook op EGF! Maar idd wel zo’n type.
Lekker dubbelpost snorry.
Ik vind haar echt heel leuk en ‘echt’ en inhoudelijk heel anders dan kelly
Heb even zitten koekeloeren op haar Twitter, kende haar alleen van Instagram, maar ik heb echt een hekel aan die soort van mislukt ludieke schrijfstijl van die mensen: vandaag heb ik een natte scheet gelaten en de kat geaaid, vandaag was fijn. Doei.
Elke keer ik iets zie voorbijkomen van die Anna Saccone, is zij zwanger.
Ik weet niet of estee hier ook besproken mag worden. Maar vind haar nieuwe leven best wel apart, en ik las op het oude forum dat ze een relatie zou hebben met een gezamelijke vriend van haar en Aslan. Maar mijn zus kwam dus met de theorie dat ze lesbisch is… en eerst dacht ik maar ze gaat echt met heel veel vrouwen leuke dingen doen en noemt dat dan dates enz. Kan natuurlijk ook grapje zijn of gewoon een leuke benaming. Maar oke wat denken jullie
Jiami is helemaal aan de cola #spon ik ben benieuwd of anderen nog gaan volgen. Misschhien wordt Coca Cola de nieuwe Dove.
What the hell heeft ze om dr nek? Een leeg blikje cola ofzo?
Die blik (haha pun intended) van haar ook ️
Waarom kunnen influencers niet echt normaal kijken? Het is altijd super geforceerd, of het nou een lach, een duckface of een ‘ikkijknietlekkerspontaandit’je is.
ik vind het altijd zo awkward om te zien als bekende vloggers nieuwe partners krijgen.
ja ik weet niet, dat gebeurt in mijn vriendenkringen natuurlijk ook wel. maar niet zo over the top overal in beeld omdat je bij vloggers altijd een vlog ziet met zijn of haar partner. en dan maanden later iemand anders ineens heel veel. is raar
zag net een random vlog van een meisje en iedereen reageert eronder met ‘oh ik vond jou en Pietje veel leuker bij elkaar’
lijkt me vet kut om te lezen ook.
Omg echt he. Net als de bekende ‘ik lach met open mond en kijk met een verbaasde blik’ op de thumbnails van video’s (of bedoel je dat met lach ).
Ik krijg de laatste tijd Ariana Grande vibes van Jiami, maar dan is het bij haar zo net niet…