Ja, deze gedachtekronkel volg ik ook niet.
Bij Wil (vanTien) zie je gewoon letterlijk het kussen zitten, genant zeg voor je coverfoto
Dat hoop ik ook voor ze ja haha
Ooh geen idee wie die fotograaf is. Of ben jij het toevallig zelf?
Ik ben echt hun grootste hater. (nee grapje ik troll ze niet ofzo maar ik vind hen echt een voorbeeld van hoe het niet moet. Zoooo schaamteloos…)
Huh wat?
JEZUS, Anna is alleen maar aan de lopende band zwanger?
Hoeveelste wordt dit wel niet? 4?
Ja nr 4. Echt verschrikkelijk om je bevalling zo deels live met de wereld te delen. Hun keuze natuurlijk maar ik moet er echt niet aan denken dat iedereen zou weten dat ik op dit moment een kind uit Mn vajay probeer te werken.
Echt snel achter elkaar, en hoe oud is Emilia nu dan? Iets van 7/8 ofzo?
Ik volgde ze wel een aantal jaar geleden, toen Eduardo nog niet kon praten en Emilia nog heel schattig amper haar had.
EN DAN HEBBEN ZE OOK NOG 8973498273894 HONDEN!
Man man man ik raak al overspannen als ik er aan denk.
Oh waarom eigenlijk? Heb ze even gevolgd maar ken ze niet heel goed. Doen ze slechte dingen?
Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar hij was toch die gap die in de Twitter-DM’s van andere vrouwen zat?
Duuuus bij een storm van kritiek kan er amper een reactie vanaf, maar een paar positieve berichtjes worden uitgebreid bedankt?
Van de baegels natuurlijk
Waarschijnlijk is begrijpend lezen gewoon niet zo jaar ding.
Ik keek járen terug naar hun kanaal, nog voordat Emilia was geboren. Wel nog af en toe gekeken op gurugossiper, daar loopt iedereen mega op hen te haten.
Wel echt bizar dat ze die kinderen zo gebruiken voor youtubefame. Ik doe al moeilijk over foto’s op het kinderdagverblijf joh
Ik vind Sabine op twitter zo onsympathiek, altijd.
Oh ik dacht dat dat mevr shit hit the fence was? Of waren er meer gegadigden haha
ja maar echt! Vreselijk
Wat een special snowflake
ben ik nou gek of heeft een van yara’s “babes” (te zien op 23:40) van het een en ander gesnoept op de gay pride? de manier waarop ze yara aankeek om even te zeggen dat het over een vriendin van haar ging
also, zou ze al op de mommyvloggerstour willen? volgensmij herhaalde ze dat die waarzegger zei dat ze een hele goede moeder zou worden