Maar dan in het @Lemur paars ja
Van alle nep buiken die je kan kiezen kiezen zij een kerstmannen opblaasbuik… Ziet er echt zo lelijk en nep uit!
Nou het zijn miss first world struggles maar die struggle is wel echt real
Ik ben rechts, maar kan ook met links inschenken. Kan jij dat als linkshandige niet met rechts?
Als je m vasthoud gaat het toch juist scheef en meet je niet goed
Ja een maatbeker zet ik dan wel meer, ik heb gewoon niet zoveel controle over mijn rechterhand in sommige situaties. Maar een leuke mok bijvoorbeeld, dan zit ik negen van de tien keer zelf tegen de print aan te kijken omdat het oor aan de ‘verkeerde’ kant zit.
Oh Wow ja tuurlijk, had ik nog nooit over nagedacht! Wat onhandig eigenlijk, je zou denken dat er ook genoeg spullen zijn voor linkshandigen, maar dat valt dan vies tegen.
Ja of in elk café waar ze het oortje naar rechts zetten. First world problems maar toch irritant.
Oh dit vind ik schattig
Oh dat is heel lief!
In de vlog zat ook weer een spontaculair momentje waarin Willemijn met grote ogen en sponstem zei dat Martine en zij totaal geen zwangerschapskleding meer hadden. Je zag Martine even twijfelen en zeggen, nee, alleen nog maar broeken. Het is voor Martine sowieso niet waar, want zij draagt die off shoulder jurkjes bijvoorbeeld nog steeds.
En toen kwam er een verhaal dat ze van Noppies kleding voor de covershoot mochten lenen en dat ze altijd al zo dol waren op Noppies.
Het is heel normaal dat je kleding leent voor zoiets als een covershoot, en dat je dat niet in oude kleding doet die je misschien nog hebt liggen. Maar het was weer zo’n pijnlijk staaltje acteerwerk waar vanaf droop dat het een samenwerking was. Het is een heel logische en nuttige samenwerking, maar door hoe ze het presenteren voelt het zo geforceerd en nep aan.
en dat je dan in de plog ziet dat ze na een werkdag nog even chillt in haar gesponde pyama #lenennietteruggeven
Ik vond het wel opvallend dat ze 10x het woord Noppies zeiden, en 0x zeiden waar die pyjama’s van waren. Noppies zal een betere spondeal zijn geweest ofzo?
Sanne der Opa is overleden en dat is heel verdrietig natuurlijk. Maar ik snap niet waarom je dat huilend moet delen in een story, waar komt die drang toch vandaag om alles maar direct te moeten delen.
Heel zielig, maar word er een beetje ongemakkelijk van.
Dat dacht ik ook ja. Waarom dit gelijk zo plaatsen (+ over twitteren etc). Wel heel verdrietig natuurlijk!!
Het feit dat Vera haar via twitter condoleerd zegt
ook wel wat.
Ja snap niet hoe dat is doodgebloed
Ook Teske en alwin enzo
Ik dacht precies hetzelfde. Hoe kan je op zo’n moment denken(huilend): ik pak mn insta er ff bij en film mezelf. Maargoed misschien krijgt ze inderdaad wel veel steun van haar instagramfollowers. Is uiteraard wel een verdrietige situatie voor haar.
Wat ik eigenlijk het ergst vind is dat ze een paar jaar geleden overal schreeuwde dat ze geen vrienden had, terwijl die meiden om haar heen (Teske, Saske, Sanne, Sophie, hunnie. En inderdaad haar trouwe social media-minions) alles deden om haar te betrekken. Ze verrasten haar met leuke filmpjes op d’r verjaardag, gaven haar cadeautjes en deden gewoon leuke dingen met haar. Ze had een vrij groot sociaal leven met mensen die haar écht wilden helpen/opbeuren, maar die streek ze met dit gedrag constant tegen de haren in. Ik vond dat toen erg pijnlijk om te zien en heb 't vermoeden dat die meiden nu ook afgehaakt zijn.