Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Weet ik niet echt, uit degene die ik er leuk uit vind zien komt niet veel zinnigs :sweat_smile:

Dat is met Kaj ook zo haha, hij moet niet teveel praten (vooral niet samen met de Knol broertjes) maar op fotoā€™sā€¦ Daaaamn boy.

1 like

OMG

3 likes

Wat denk je? :sweat_smile:

Haha altijd een beter antwoord nog dan Casey Neistat.

2 likes

:joy::joy::joy:

Sorry dat ik je zo teleur moet stellen dan! Ik vind hem echt een engerd.

7 likes

Nog nooit van gehoord haha.

Beamen mag zonder streepje :v:

2 likes

Geef Casey maar aan mij!

Ze doet me hier echt aan Bep Brul denken.

17 likes

Ja!! Door deze kinderen nam mā€™n ergernis ook flink toe. Ze passen perfect in het profiel.

7 likes

Is zij die styliste die ook taille uitspreekt als ā€˜taljeā€™? Ik cringe echt elke keer als zij dat woord gebruikt

8 likes

Dat wilde ik net zeggen. Hoe kan dat? En wie nog meer cringed van haar uitdrukkingen, ga dan nu haar stories kijken. Echt mega cringe

3 likes

Thomas Cox, Kaj Gorgels en eigenlijk geen youtuber maar wel vriend van, Lars veldwijk :see_no_evil:
edit: en nog verder weg, maar ook uit Monica haar vlogs. De vriend van Danique, Pieter vind ik ook leuk

8 likes

Jupā€¦ echt vreselijk

1 like

Hahahahaha ik kan haar echt steeds minder serieus nemen. Ik zit hier serieus keihard te lachen.

5 likes

Een vriendin van me vindt Lisanne een dappere strijder en het ergste: ā€œhilarisch op insta storiesā€.

Ik snap dat echt uit de grond van Mn tenen niet.

45 likes

Ik ga een shirt kopen met de tekst:
I :heart: Engineers

5 likes

Ontvrienden

7 likes

Omg hier mag dat toch?
Hoe dan? Ik ben lisanne gaan volgen naar aanleiding van het egf toen het steeds over haar ging, en heb haar na een paar uur weer ontvolgt. Pure cringe bij alles wat ze zegt en doet. Kan haar ook echt niet serieus nemen, laat staan een strijder noemen.

5 likes