Weet ik niet echt, uit degene die ik er leuk uit vind zien komt niet veel zinnigs
Dat is met Kaj ook zo haha, hij moet niet teveel praten (vooral niet samen met de Knol broertjes) maar op fotoāsā¦ Daaaamn boy.
OMG
Wat denk je?
Haha altijd een beter antwoord nog dan Casey Neistat.
Sorry dat ik je zo teleur moet stellen dan! Ik vind hem echt een engerd.
Nog nooit van gehoord haha.
Beamen mag zonder streepje
Geef Casey maar aan mij!
Ja!! Door deze kinderen nam mān ergernis ook flink toe. Ze passen perfect in het profiel.
Is zij die styliste die ook taille uitspreekt als ātaljeā? Ik cringe echt elke keer als zij dat woord gebruikt
Dat wilde ik net zeggen. Hoe kan dat? En wie nog meer cringed van haar uitdrukkingen, ga dan nu haar stories kijken. Echt mega cringe
Thomas Cox, Kaj Gorgels en eigenlijk geen youtuber maar wel vriend van, Lars veldwijk
edit: en nog verder weg, maar ook uit Monica haar vlogs. De vriend van Danique, Pieter vind ik ook leuk
Jupā¦ echt vreselijk
Hahahahaha ik kan haar echt steeds minder serieus nemen. Ik zit hier serieus keihard te lachen.
Een vriendin van me vindt Lisanne een dappere strijder en het ergste: āhilarisch op insta storiesā.
Ik snap dat echt uit de grond van Mn tenen niet.
Ik ga een shirt kopen met de tekst:
I Engineers
Ontvrienden
Omg hier mag dat toch?
Hoe dan? Ik ben lisanne gaan volgen naar aanleiding van het egf toen het steeds over haar ging, en heb haar na een paar uur weer ontvolgt. Pure cringe bij alles wat ze zegt en doet. Kan haar ook echt niet serieus nemen, laat staan een strijder noemen.